2014. augusztus 28., csütörtök

China Glaze-Dance baby



Sziasztok


Tegnap este hírtelen felindulásból csináltam egy pink manit,az alap koncepció teljesen más volt,de nem bántam,hogy ez melett döntöttem.
A China glaze-Dance baby,egy krémes pink lakk,a 2012-es Electropop kollekcióban került ki.
Fedése jó,viszont nem egyszerű dolgozni vele.2 rétegben igazi a fedése,kicsit sűrűnek tűnt,gondolom lakkhigítóval orvosolható a dolog.
Egyenlőre nem higítottam fel,félek,hogy nem lesz tartós a lakk,így inkább több időt szántam az első réteg száradására.
Nagyon csajos ez a szín,nekem nagyon tetszik,néhány képen egy halvány lilás tónust véltem felfedezni benne.





Erre nyomdáztam a Moyou Pro 07-es paletta egyik mintájával,gyerekes virágok kerültek a körmömre,amik mindenféle színben pompáznak.
Nekem tetszik az ilyen kicsit "dedós" manikűr,néha jó azért gyereknek lenni nem?!







(Mellékesen ezzel a manival jelentkeztem instán a Nailland játékra- crossed fingers - :)


A Nailland oldalán a Dance baby ITT elérhető,a nyomdapaletta ITT.




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
China Glaze-Dance baby 2 rétegben
Konad fekete nyomdázáshoz
Moyou London-Pro collection 07 nyomdapaletta
Kiko lakkok a virághoz: zöld,lila és narancs
Kiko top coat







kedveled a gyerekes lakkokat illetve mintákat? :)



10 megjegyzés :

  1. Nem is dedós :) Nagyon vidám, tetszik, bár az első képről azt hittem, hogy lila lesz a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye,hogy kicsit lilás? nagyon érdekes ez a lakk,inkább pink mint lila,de mindenesetre nagyon szép.
      utánaolvastam,valahol azt írták egy bubbglegum pink- ennyire azért nem pink, máshol- erős tónusú lila,na így sem jelelmezném.
      nekem egy babarózsaszín lilás tónussal :)

      Törlés
    2. Igen, nagyon szép lakk, már barátkozom a lilával én is, egyelőre egy olcsóbb lakkot veszek majd, hátha mégsem jön be a lila, Moyra Jaqueline Gel Lookot néztem ki, azzal nem vesztek sokat, ha kiderül, mégsem bírom a színt :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk :) nagyon tetszik ez a virág minta :) szupi lett !!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sem dedós, inkább színes-vidám mani :)
    Jól néz ki, ilyen is kell néha :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a pink CG lakk. Már instán is néztem!:)
    Nekem tetszenek a virágok rajta,hogy ilyen szép színesek.
    Szerintem sem dedós.:) Feldobja még jobban az alapszínt.:)

    VálaszTörlés
  6. Aranyos lett, és érdekes mód tetszik a lakk is :D nem tudom mi van velem mostanában. Mondjuk én is látok benne lilát, fogjuk arra :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!