2014. augusztus 21., csütörtök

ColourAlike-516 és 510



Sziasztok


Számomra eddig ismeretlen márkát hoztam,ez a ColourAlike.
Egy lengyel márkáról van szó,pár olasz blogon akadtam ezek tesztjére,akkor már teljes volt a szerelem.
Nálam a holo lakkok előnyt élveznek,imádom őket,akkor is ha semmi szükségem nincs egy új színre,új lakkra.

Az oldal bogarászása közben rámtört a feismerés: nem szállítnak külföldre.
Aztán írtam a Colouralike oldalnak,hogy a külföldi szállítás erősíti-e a szabályt,akkor gyorsan válaszoltak,hogy pár napon belül lehet már rendelni külföldről is.
Elég nehezen választottam ki a lakkokat,szinte mind tetszik,ki-be pakoltam őket a kosaramba.
Végül egy Summer szettet,egy Spring kollekciót,és a Téliből vettem 2 holos lakkot.A szettek sokkal jobban megérik az árukat,mintha egyesével venné meg őket az ember.

A teljes lista ez lenne.Balról az első 5  a Summer készlet,utána 4 a Spring,a végén a két lakk a téli kollekció darabjai.


Mai napra két pinket kentem fel,egyik szebb mint  a másik.
A világosabb az 510-es Wata cukrowa (gyűrűs és hüvelykujjra került fel ), az 516-os az Ar-buziak. Igen,érdekes nevük van :)
Mindkettő lakk holós,ami a pink alapszínhez társul,viszont a közelébe sem ér egy-egy Color Club holo lakknak.
Ettől független nagyon tetszenek,az illatuk valami fenséges.Lakkozás közben azon kaptam magam,hogy finom cukorka illat keringett a levegőben,meg is éheztem pár gumicukorra.Fedőlakkal már intezívebb volt,olyan mint valami édes bubblegum.
A lakkok gyorsan száradnak,elég két réteg is,az üvege olyan mint a Ctrice lakkoké,viszont egy kicsit kecsesebbek,az ecsete hosszúkás és enyhén lapos.A lakk elég folyós,viszont nem okozott gondot a lakkozásnál.







Nyomdázás sem maradhat el.
Egy nail art stamping decals-t csináltam,úgy hogy felcerélve festettem fel a lakkokat,a világosra került a sötétebb holósból,és a sötétebbre a világosabból.








Összességében nagyon tetszik ez a márka,ingyenen volt  a posta, szuper bubis csomagolásban,ajánlva érkezett meg a csomag 5 nap után.
Biztos,hogy fogok még az oldalól rendelni,elég csábítóak ezek a lakkok,a színek.


Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Colouralike-516 és 510 rétegben
Cici&sisi 04 nyomdapaletta
Konad fekete lakk
Kiko Top coat


neked hogy tetszenek ez a lakkok?




18 megjegyzés :

  1. Gyönyörűek a lakkok , legjobban a sötétebbik tetszik :)
    A manid pedig csodás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is :) örülök,hogy tetszik,köszönöm :) nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  2. Hű de jó lett!! MIND holos lakk? A sárga is? kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mind :)
      a sárga elvileg arany,de majd felkenem és fény derül az igazságra :)

      Törlés
  3. A sötétebb rózsaszín szerelem lett első látásra, és nyomdázva is nagyon szép az egész manikűr ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis színek, nehogy elcsábuljak :) Az én C&S palettám még mindig nem jött meg :(

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett ez a manikűröd is!:) Nekem is a sötétebb szín tetszik!:)De mindkettő lakk szép!
    Kíváncsi vagyok majd a többi színre is,főleg a zöldre,türkizre és a lilára. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek ezek a lakkok!! (-: És a velük alkotott manikűr is nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a lakkok, már én is nézegettem a honlapot, de még nem mertem rendelni, de a bejegyzésed után lehet bátrabb leszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajánlom az oldalt!!!
      nagyon kedvesek az eladók,a csomag atombiztos,a lakkok nagyon jók,az árak sem rosszak szerintem ennél már több nem is kell :)

      Törlés
  8. gyönyörűszép lakkok, nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!