2014. augusztus 2., szombat

Kiko 364-Cremisi scuro és Zoya-Blaze



Sziasztok




Nem is tudom hol kezdjem....Két olyan lakkot választottam a mai manikűrhöz,amik önmagukban is nagyon szépek,viszont együtt páratlan párost alkotnak.
Valamiért most egy ilyen színre volt szükségem magamon,ami kicsit sötét de mégis elegáns,nem túl hivalkodó mégis mindennap hordható.



A Kiko 364-Cremisi scuro egy sötét piros,már-már barnás de inkább vöröbor szín.
Sok helyen olvastam erről a lakkról,hogy mennyira más napfényben,előtűnik egy halvány barnás-lilás árnyalata.Az is olvastam,hogy hasonló,"dupe" a Chanel April lakkjához,nem tudom,döntsétek el ti.
Az viszont biztos,hogy ez a lakk csodálatos,egy rétegben fed,gyors a száradása,és nagyon tetszik.

A másik választottam a Zoya-Blaze lakkja,ami még 2012 telén jelent meg,innen az egyik kedvencem a Storm,rengetegszer viseltem már,abszolút az én színem.
A Blaze egy bogyó,piros szín, holó csillámokkal,nekem mégis az eper jutott róla eszembe.
Egyenlőre nem volt alkalmam lefotózni napfényben,lámpa alatt is látszik,mennyire szép ez a szín.






Zoya Blaze

Kiko 364 Cremisi scuro





Nyomdapalettát a Bornprettystore-tól kaptam tesztelésre,nagyon tetszett ez a paletta.Eleinte kicsit óckodtam tőle,általában a Bornprettystore palettákkal nem jön össze a nyomdázás-grrrr- viszont nagyon szuperül sikerült most.
A minta mély,tökéletesen felvette a mintázópárna a mintákat,szinte gyerekjáték volt vele a nyomdázás.
A Konad sárga lakkom viszont kezdi megadni magát,elég sűrű,szinte már-már használhatatlan.













A nyomdapaletta itt elérhető,a BBB10 kóddal kaptok rá 10% kedvezményt,a szállítás ingyenes.






Felhasznált lakkok és kellékek




Opi-Base coat
Kiko 364 Cremisi scuro 2 rétegben
Zoya-Blaze 2 rétegben
Konad sárga lakk nyomdázásra
Bornprettystore QA88 nyomdaplaetta
Konad top coat







tetszenek az ilyen színű manikűrök?


18 megjegyzés :

  1. Gyönyörű mindkét lakk! Csodásak együtt :)

    VálaszTörlés
  2. jajj de gyönyörűek ezek a lakkok!!!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Te jóságos ég, ez a színvilág a legnagyobb kedvencem! *.* Nyomda nélkül a legjobb szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor mi egy hullámhosszon vagyunk :) nekem is ez a színvilágom,a fekete sem maradhat ki a sorból :)

      Törlés
  4. Kiko most annyira nem, de Zoya kívánságlistás és mindkettő nagyon jól áll Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      a Zoya-Blaze sokak kedvence,szerintem pont az a lakk,ami vagy tetszik vagy sem :)

      Törlés
  5. Ez a zoya lakk nagyon szép!:) Tényleg nagyon jó ez a Born paletta, nekem sem szokott össze jönni velük a nyomdázás,de ez jónak néz ki tényleg!:)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörűek ezek a lakkok, főleg a csillámos! ♥ csodás az új háttér!!

    VálaszTörlés
  7. imádom a Blaze-t,remélem,egyszer nekem is lesz

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszenek a bordó lakkok, de nekem nem állnak jól, inkább a világos pirosak. Úgyhogy csak lábra szoktam kenni bordót, kézre ritkán. Mindegyik szép, nem is tudnék választani közülük!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!