2014. augusztus 12., kedd

Kiko-429 Blue spot

Sziasztok




Tegnap volt alkalmam felkenni ezt a csodaszép kék lakkot,bevallom tartok a kék színtől.
Általában lemosáskor a fél kezem befogja,nem tudom miért,a bőröm beissza ezt a színt,így kerülöm a használatát.
A Kiko Sun pearl 2013-as nyári kollekció része volt,tavaly nem érdekeltek ezek a lakkok,idén kemény 1euro-ét vettem meg.

A színe nagyon tetszik,már az üvegben is,mélykék teli ezüst csillámmal.Felkenése egyszerű volt mert az ecsete nagyon szuper,közepesen hosszú,lapos 2 rétegben fed.Száradása gyors.
A csillámok előcsalogatása napsütést igényel (árnyéban is látszik de közel sem annyira mint napsütésben),fedőlakkal meggyűlt a bajom,mert "párás" lett,és nem tudom miért szórakozik velem Nyc Turbo dry.










Nyomdázáshoz a Pueen Enore palettáját használtam,gondoltam szürke minta illik a lakkhoz.
A kisujjamra a Kiko metálos lakkját használtam,szinte nem is látszik a nyomdázás, a többi ujjamra a Pupa Chrome lakkot használtam.
Mivel dupla nyomdázáshoz nem volt kedvem a kisujjam úgy maradt.

















Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Kiko Sun pearl- 429 Blue spot
Pueen SE01A stamping plate
Pupa Chrome silver és Kiko Metallic nyomdázáshoz
Nyc Turbo dry top coat






kedveled a kék lakkokat?




9 megjegyzés :

  1. Csodálatos *-* a nyomda is nagyon szép, illetve a gyűrűd is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. A kék lakkokat annyira nem kedvelem, de nyomdázva ez is nagyon tetszik!
    Hű, alig várom, hogy ideérjen az én kis Pueen készletem (köszi mégegyszer a segítséget!)
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira én sem vagyok kék lakk párti...
      szívesen,remélem hamar megkapod a készletet :) :)

      Törlés
  3. Nálam is ebben a sorrendben! :)) Gyönyörűséges! Pedig mostanában annyira nem szeretem ezeket a kékeket, de ezzel az ezüst nyomival, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. dögös kis lakk, és nagyon jól mutat ezzel a szép nyomdázással is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      pedig eleinte nem jött be. de úgy voltam,ennyit simán megér :) aztán felkenve mégiscsak tetszik :)

      Törlés
  5. Csodás manikűr! A minták nagyon jól mutatnak ezen a kék kiko lakkon. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!