2014. augusztus 12., kedd

Lezárult a nyereményjáték!!

Sziasztok.....
Ma lezárult a születésnapi nyereményjáték,amit még májusban indítottam.
Rengetegen jelentkeztetek,sokan írtatok pozitív illetve negatív véleményt is,ami nem zavaró sőt,ebből tanul az ember és próbál jobb  blogger lenni.
A sorsolás random.org végezte el,nem én,így mindenki ugyanolyan eséllyel indult.
Legközelebb hasonló feltételek mellett indítok majd játékot.

Köszönöm a részvételt mindenkinek,a nyertes Erika B. ,légyszíves írj mailt nekem,és gratulálok!!!!! 







3 megjegyzés :

  1. El sem hiszem.:) Most megyek dolgozni és látom én vagyok a szerencsés. :D Köszönöm! Igérem igyekszem szép manikat alkotni velük.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!