2014. augusztus 18., hétfő

ManiCute-Augusztus 20



Sziasztok


Hogy mennek a hetek,szinte hihetetlen,ismét Manicute. Mostani témánk az Augusztus 20,erről a dátumról nekem a nyár vége, a suli kezdete,az ősz és megint jön a hideg...ezek jutnak eszembe.
Idén nem volt valami nagy durr a nyár,sajnálom,mert szeretem a jó időt,akkor is ha minden évszaknak megvan a szépsége.Itt az augusztus 20 nem ünnep,viszont 15.-e igen,ami nagyon hasonló a huszadikához,tüzijáték ilyesmi viszont nincs....

Mai alkalomra egy fekete manikűrt készítettem,amire tüzijátékot nyomdáztam.Fekete lakk a China Glaze- Luquid leather 2 rétegben tökéletesen fedő lakkja,a gyűrűsujjamra egy H&M pink fedőlakk került,majd a nyomdázást az Opi-Sheer tints tette színesebbé.










Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
China Glaze-Liquid leather 2 rétegben
Konad fehér lakk
Bundle monster-H14 ésBM-H25 nyomdapaletták
Opi-Sheer tints
H&M pink fedőlakk
Kiko top coat





mit csinálsz augusztus 20.-án?





12 megjegyzés :

  1. Szuper lett! Hasonló volt az elgondolásunk :)

    VálaszTörlés
  2. Hűhaaa *.* csak ámulok. Gyönyörű lett! :9

    VálaszTörlés
  3. Valami eszméletlen szép lett! :) Nagyon ott van! Gyönyörű ez a nyomdázás! Mint mindig.:D

    VálaszTörlés
  4. természetesen nekem is beugrott a tüzijáték, de szabad kézzel nem lett volna olyan szép, nyomdám meg nem volt hozzá. nagyon tetszik, hogy az OPI Sheer Tints lakkokat használtad, nagyon egyedi lett tőle a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, megidézi az augusztus 20-ai hangulatot! (-:

    VálaszTörlés
  6. Szuperjó lett a tűzijáték :) Nálunk mindig 19-én este van a városi tűzijáték :D
    Holnap sétálgatunk, punnyadunk meg ablakot pucolok :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem átadta a hangulatot. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett. Nekem a gyűrűs ujjad a kedvencem, olyan szépen csillog-villog! :3

    VálaszTörlés
  9. Nekem is a gyűrűsujjad a kedvencem. Valahogy az adja vissza legjobban a tűzijáték fílinget! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!