2014. augusztus 4., hétfő

ManiCute-Kincsessziget



Sziasztok



Ismét eltelt két hét,ami ManiCute témánk a Kincsessziget.
Nagyon jó a téma,nálam a kincsessziget majdnem!!! egyenlő a kalózokkal,úgyhogy ebben a témában dolgoztam.
Alaplakknak egy menta lakkot választottam,a Karib-tenger is hasonló színű,és egy halvány rózsaszínt választottam-de tényleg halvány,ami a tengeri homokot jelképezi.
Erre jöttek a minták: kalózhajó,tőr,és pár koponya.










Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko 526-Menta 2 rétegben
Kiko 507-Rosa cipria 2 rétegben
Cheeky CH49 stamping plate
Dashica Barna nyomdázólakk,Konad fekete
Konad top coat


Többiek munkái:




neked tetszik?





25 megjegyzés :

  1. a mutató és a gyűrűsujjad a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) pedig nekem a gyűrűs nem is tetszett,gondoltam újracsinálom,de rávett a párom,hogy tegyem ki így :)

      Törlés
  2. Óóóó de cuki lett! *o* Nagyon szép az a mentaszínű lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem lesz majd külön róla poszt,nagyon vagány ez a menta lakk.
      örülök,hogy tetszik a manikűr,köszönöm:)

      Törlés
  3. Baromi jó ez a lemez, szerintem neked mindenre van mintád, irigylésre méltó a gyűjteményed! :)

    VálaszTörlés
  4. A koponyák tetszenek a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! :)
    Igazi kalózos hangulatú tényleg!
    Nagyon jó kis minták!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz lett. Nekem is a gyűrűsujjad a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  7. Van ezen minden, ami kalózos, nagyon jó! Gyönyörű az a púderszínű lakk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      tényleg jó ez a lakk,nekem is nagyon tetszik. szuper a fedése is,szóval teljesen elégedett vagyok:)

      Törlés
  8. Ez a KIKO lakk valami elkpesztő gyönyörű *-* A minták közül pedig a kormány kerekes tetszik ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!