2014. augusztus 22., péntek

Water marble (step by step)


Sziasztok


Water marble sok blogger kedvence,általam viszont kicsit hanyagolt technika.Hogy miért is?
Amikor erre gondolok,elfognak bizonyos kétségek,így nem mindig merek belevágni az elkészítésébe.
Viszont most leírom én hogy készítettem el ezt a manikűrt,nem volt egyszerű,szerintem van még miben fejlődnöm (ha vanak tippek ötletek,hogyan lehetnék jobb,ne kíméljetek )
Általában a krémes lakkok működnek,a lakkokat nagyon közelről kell a vizhez tartva cseppenteni,ha messziről próbáljátok meg,akkor egy kis gömböc formájában fog a pohár aljára süllyedni.


Hozzávalók amiket én használtam:

-5-6 lakk lehet több is,de szerintem teljesen felesleges,próbáltam világosabb lakkokat válogatni,a kék kimaradhatott volna,általában befogja a bőröm.
-műanyag pohár- ezt én már üvegre vagy porcelánra cserélném,az enyém a legvégén alul kilyukadt,egy csepp lakk miatt,ami az aljára süllyedt
-naracsfapálcika
-ragasztó- minden ujjra,lehet cellux is a lényeg,hogy érdemes lefedni az ujjunkat valamelyikkel a kettő közül,higyjétek el,sok időt lehet spórolni a tisztogatással utána.
-fültisztító pálcika
-ecset,lakklemosó must have



A ragasztó felkenése előtt érdemes mindegyik lakkot kinyitni,és előkészíteni a terepet. ( elfelejtettem,akkor nyitottam ki a lakkokat,amikor már a ragasztót felkentem :D )
Az összes ujjamra ragasztót kentem,körbe mindenhova,így a vízbe mártás után a ráragadt körömlakkot egyszerűen le lehet majd szedni.
Felkentem a base coat-ot majd erre az "alaplakkot" ami egy fehér lakk.








Nagyon óvatosan beleraktam a vízbe az ujjam,majd a maradékot felszedtem fülpiszkáló pálcikával.


Ezt minden ujjammal megismételem.
A végeredmény ilyen lett.





A ragasztó leszedése után,nagyon örültem a végeredménynek,ugyanis nagyon keveset kellett az ujjaimat tisztogatnom.
Ilyen a ragasztó leszedés után így kézett ki a kezem.




Kész manikűr,tisztítás után.










A rgasztós megoldással elégedett vagyok,akkor is ha kicsit sokat kell várni,hoyg megszáradjon.Ezt kárpótolja,hogy sok időt megspóroltam a tiszítással.
A kirajzolódott minták tetszenek is meg nem is,szerintem legközelebb jó lesz :)






szereted ezt a technikát?
szoktál néha water marble manikűrt csinálni??




30 megjegyzés :

  1. Szerintem szuper lett! A színek is nagyon menők így együtt!
    Én múltkor egyszer próbálkoztam, az első ujjamon sikerült is, a második viszont nem. Nem tudom hogy kell kihúzni az ujjamat a vízből. Bár az is lehet, hogy nem takarítottam körbe rendesen a lakkot a vízről. Szóval visszahajlott a maradék, és egy nagy trutyi lett az ujjamon... :D Azóta nem csináltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. először mindenképp szedd le a vizben körben a lakkot. utána kiveszed az ujjad és kész.ahogy beleteszed úgy is húzod ki...talán ennyi :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik. Már régen fontolgatom a marble technikát, de még nem sikerült rászánnom magam... :)
    Egyébként milyen ragasztót használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      sima hobbyragasztót, de nagyon óvatosan kell felkenni,nehogy feltépje a körömágybőröd,így általában ezt a részt nem szoktam olyan vastagon körbekenni !

      Törlés
  3. Áh, nekem nagyon tetszik! Viszont a ragasztó érdekelne, hogy mi az? A lakoman blogon láttam még, hogy bekeni a köröm környékét valamivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja ő is használja ezt a technikát,de szerintem ő fedőlakkal is felhigította -én nem nála láttam először amúgy- ez sima hobbyragasztó,ami átlátszóra szárad. :) nagyon praktikus tud lenni :)

      Törlés
    2. Köszi :) fogok szerezni egyet, mert nyomdázáshoz is hasznos. A fekete mindig elszínezi a bőröm és elég csúf tud lenni. Úgy látom sokakat érdekel a ragasztó :D

      Törlés
    3. szívesen. :)
      nekem a kék lakkokkal van gondom :( de tényleg nagyon hasznos :) időspórolás szempontjából mindenképp :)

      Törlés
  4. Annyira szupi! Az egyik kedvenc lakkozási technikám, csak pocsékolós, pepecselős és nagyon ritkán csinálom! De ez csodaszép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja pocsékolós,inkább olyan lakkal érdemes csinálni,amit amúgy sem sokat használsz :)
      mondjuk én 15ml-es lakkot nem sajnálok,az életben nem fogy el :D

      Törlés
  5. Hát szuper lett!:) A hüvely ujjadon a legszebb a minta,azaz nekem az tetszik a legjobban.:)
    Én is szoktam ragasztót használni,én iskolai Creative-fix,ruhából kimosható ragasztót vettem papírboltban,ez is tejfehér és áttetszőre szárad,nekem még nem tépte fel a bőröm szerencsére.:)
    Ehhez a technikához még nem próbáltam,de jó,hogy megmutattad,hogy működik ennél is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is azt tetszik :)
      amúgy ezer féle ragasztó van,mindegyik más,van ami felszedi a körömágybőrt,ha sokat kensz oda..... nem árt azért kímélni,sohasem lehet tudni :)

      Törlés
  6. Ez a hobbiragasztós körbekencézés jól hangzik, gondolom ombréhoz is jó lehet!

    VálaszTörlés
  7. Iszonyat lustának érzem magam ilyenkor... Nagyon jó lett az egész, a gyűrűsujjad a kedvencem! :-)

    VálaszTörlés
  8. Pont ma készítettem életem első water marble manikűrjét - hát, sajnos nem lett olyan szép, mint a tiéd, de még kísérletezek :) Nekem a hüvelykujjadon lévő minta tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  9. Ja...ha választhatok, akkor a hüvelykujjra szavazok! Az a kedvencem! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, :) szerintem nekem is az a kedvencem :) ugye az volt az utolsó,szerintem itt már bejeöttem,azért az lett a legjobb :D

      Törlés
  10. Nagyon tetszik, változatos a minta :) Köszi a tippeket! (Még mindig lusta vagyok ismét nekiállni az első katasztrofális kísérletem után. )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne add fel!!! kis türelem és menni fog :) amúgy nekem is van mit fejlődnöm,néztam videókat,hát olyan szintre kb.egy év múlva jutok el :D

      Törlés
  11. Igazi fesztiválos manikűr, nagyon tetszett ez a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett, nekem minden körmödön nagyon tetszik a minta. (-: Nem hiszem, hogy ebbe valaha belefognék, számomra elég bonyolult és időigényes, bár az eredmény megéri, az biztos. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh :( remélem egyszer azért kipróbálod majd :)

      Törlés
  13. na ez az a technika, ami nekem sosem fog menni. :D:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!