2014. augusztus 11., hétfő

Zoya-Payton


Sziasztok



Zoya Zenith kollekciójában megjelent Payton lakkot hoztam mára.Alig vártam,hogy felkenjem ezt a lakkot,ódákat zengtek róla a bloggerek,szerettem volna  a magam "körmén" megtapasztalni milyen is.

Egy sötétlila jelly bázisú lakkról van szó,nagyon szép árnyalat,teli holo csillámokkal.
2 rétegben tökéletesen fed,az ecsete nem a kedvencem, a lakk elég folyós volt ahhoz,hogy szépen egyenletesen fel lehessen kenni.














Erre nyomdázás jött,szerintem már természetes is :)
Arany mintát képzeltem el,remélem nektek is tetszik.
















Nailland-nál elvileg elérhető (lesz) ez a lakk,érdemes beszerezni(főleg ha tetszik),jók a Zoya lakkok,szuperek a színek,tartós is,árban sokkal jobbak,mint egy-két külföldi webshopban.


Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Payton 2 rétegben
Barry M-Gold foil
Sugar Bubbles-SB018 nyomdapaletta
Konad top coat






tetszik ez  a lakk?



17 megjegyzés :

  1. Viccelsz? Ilyet kérdezni,hogy tetszik-e ez a lakk? :D Szerintem akinek ez nem tetszik az nem tudja mi a szép.Ez egy csodás lakk! :D
    Nekem tetszik a nyomda minta is rajta!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt nem tudhatod....nem vagyunk egyformák :)

      Törlés
  2. Csodás ez a Zoya lakk is! Nagyon jól néz ki nyomdával! :) Én még nem kentem fel a körmeimre, mert nyárra nem érzem magaménak ezt a sötét színt, de ahogy beköszönt majd az ősz, rögtön fel fogom kenni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      igazi nyár sem volt,szóval engem nem zavart ezt a szín...sőt :)

      Törlés
  3. Nem bírok betelni a képeiddel,nagyon szép ez a lakk! Nekem is itt lapul a szűz lakkok között, őszre tartogatom :)

    VálaszTörlés
  4. Csodás szín és minta, a paletta is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Szuper szép *-* amúgy néhány képed alapján a PP Monroe jut az eszembe, kicsit sem hasonló a két lakk??

    VálaszTörlés
  6. Ismerem ezt a lakkot, nagyon tetszik nyomda nélkül is. Azért nem semmi, hogy ilyen hosszúra meg bírnak nőni a körmeid :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez a lakk, de a nyomdázással igazán különleges. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Már alig várom az őszt, hogy újra felkenhessem :D

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a lakk rajtad! Az Én kívánságlistám meg túl hosszú... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!