2014. szeptember 21., vasárnap

Big city life

Sziasztok!


Mai napra egy inspirációs manit hoztam,az eredeti itt van,nagyon tetszik,ahogy a lány blogja is.
Színátmenet 3 színnel készült egy világoskék,pink és egy barack.
Az eredeti maninál (ugyenezek a lakkok szerepelnek ) kék barack és pink volt az átmenetben,nálam viszont kék pink és a barack.Nekem valamiért így jobban tetszenek a színek,a naplemenente is hasonló,persze ez ízlés kérdése,az eredeti verzió is csodálatosan szép.

A felhasznált lakkok Kiko lakkok,a kék 339 Fiordaliso,359 Pesca chiaro, és a 506 Rosa venere.
Még annyi különbség van,hogy és a Mash palettáját is felhszanáltam.








Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 339 Fiordaliso,359 Pesca chiaro, 506 Rosa venere
Sminkszivacs
Bundle Monster-BM-414, Mash-70
Kiko Top coat


tetszik az én verzióm?


28 megjegyzés :

  1. Instagramon is csak ámultam,hogy ez mennyire jó lett, csak nézegetem a képet, hogy ez egy műalkotás

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlenül jól néz ki! Nagyon tetszik, szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. Aww, ez rohadt jól néz ki, akarom *-* :D

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett, gyönyörű az átmenet és a minta is :)

    VálaszTörlés
  5. ...nagyszerű! Az eredeti verzió teljesen sápadt, te meg végre adtál színeket is hozzá! Itt van értelme a kék ég alatt a pink és a korall felizzásának... :D Szuper lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig dettó azokat a lakkokat használtam,amik az eredeti maniban van.
      kb. 5x átmentem szivaccsal,lehet ezért élénkebbek a színek. nem tudom,mindenesetre nem mókolom a képeim még a színeket sem állítgatom...

      Törlés
  6. Hogy ez milyen szép! Jobb, mint az eredeti alkotás és közelebb van a valósághoz, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép az átmenet, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Na ez valami eszméletlen gyönyörű manikűr lett!
    Nekem is jobban tetszik mint az eredeti.:)
    Még ilyen szép manikat még,még,még! :)

    VálaszTörlés
  9. Azta! :O Ez az átmenet, ez a nyomda.. TÖKÉLETES!!

    VálaszTörlés
  10. :O Ez nagyon hangulatos lett, nagyon tetszik!!! :) Minden úgy összepasszol a színek, a minta, nagyon szívesen viselném ezt a manit! :)

    VálaszTörlés
  11. nahát, eddig erről lemaradtam, nagyon gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Csodás a naplemente és a minta is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!