2014. szeptember 3., szerda

ColourAlike-512 Niebieskie Migdały


Sziasztok


Ma egy kimondhatatlan nevű lakkot hoztam. A ColourAlike kollekciót darálom,ma a Niebieskie migdaly lakkot hoztam,rákerestem és Kék madulát jelent a neve.
A lakk tényleg kékes,a pasztell kollekció részeként vettem meg.






A lakk két rétegben fed,csudajó bubblegum illata van.
Erre nyomdáztam,vagyis egy nail art stamping decals-t csinátam,még két másik Colouralike lakkot használtam a színek kitöltéséhez.Azokra majd külön is sort kerítek a jövőben.






Szerintem szuper ez a lakk is,ahogy a többi általam felknet colourAlike is,ez sem okozott csalódást.


Nem tudom láttátok-e,hogy új 10db-os Bundle monster nyomdakészlet jelent meg,itt a link,a  téma nyári,végülis nem egy jó ötlet kiadni egy ilyet nyűr végén,én szeretem a tengeri témát,amint lesz amazonon megrendelem.


Az oldalról 





17 megjegyzés :

  1. ohh na most ebbe beleszerettem, pedig nem vagyok annyira oda a holo lakkokért. *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk is. Láttam a BM kollekciót, nekem nagyon bejön, Még ebay-en sem elérhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos még nem.remélem hamarosan rendelhető lesz.

      Törlés
  3. Álomszép ez a lakk, elképesztő!

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a lakk, nyomdázva is tetszik. Azt az ujjlenyomatos mintát láthattuk már manikűrben? Csoda jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://mdolla1981.blogspot.hu/2013/12/nyomdas-manikur.html itt volt. de összehozok vele majd egy másikat :):)

      Törlés
  5. Fúúú nagyon szépe ez a lakk!:)

    VálaszTörlés
  6. Ez a lakk egy álom, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Az alapszín is maga a csoda, de a mintával engem megvettél magadnak. :D Kapásból a a templomok és a 20-as 30-as évek amerikai újgazdag villáinak színes üvegablakai ugrottak be. :D

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt a színt, nagyon tetszik!
    Régebben nem bírtam elviselni a kék színt a körmeimen, de mostanában egyre gyakrabban viselem. A nyomdázás pedig szuper lett, ismét! Én is próbálkoztam ezzel a stamping decal technikával, tetszik, de nincs türelmem az összes körmömre elkészíteni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!