2014. szeptember 9., kedd

ColourAlike-515



Sziasztok


Biztos már észrevettétek,mostanában szívesen lakkozom a körmeim a ColourAlike lakkokkal.
Bevallom nagyon megszerettem ezt a márkát a lakkok nagyon szuperek,a színek szintén.
Mai napra egy arany holós lakkot választottam,szerintem ez az egyik leggyengébb azok közül,amiket megvettem.
Nem vagyok oda az arany lakkokért,talán mert  a Karácsony jut eszembe róluk,viszont mostanában kezd egy kicsit átbillenni az egész viszonyom ezekkel a lakkokkal,Zoyában is vettem egy arany sand lakkot,de erre majd egy másik alakalommal térek ki.

Ez a lakk gyengén holós,inkább már-már chrome alapszínnek írnám le,kevés holóval,a kék vagy egyéb másik társához képest ez nagyon light.A holó hatást erősebb fénnyel lehetett csak kihozni belőle,a vakus képeken látszik inkább.
A szín tetszik,felkenve is nagyon kellemes,én erre kivántam valami barna mintát,csupaszon biztos nem hordtam volna.








A cici&sisi 03-as palettáról választotta két mintát.











Összességében szuper ez a lakk,viszont egy kicsit lehetne holósabb.Gondolom a DL holó fedőlakkal rásegítve szebb lenne,viszont akkor már semmi értelme nem lenne :) Szerintem nyomdázással simán hordható,mint fent már említettem,annyit sajnálok,hogy nem holósabb egy kicsit.




Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
ColouAlike-515 2 rétegben
Cici Nyomadpaletta 03 - két mintája
Konad barna lakk nyomdázni
Kiko top coat





kedveled az arany színű lakkokat?



8 megjegyzés :

  1. Nincs arany színű lakkom, nekem az már túl sok körömre, de ezzel a nyomdával csinos, főleg, ahol legjobban látszik az arany, a gyűrűsujjon. Nyomdázásra is kipróbálod?

    VálaszTörlés
  2. A képeken ez a szín nálam olyan zöldes arany! Tényleg lehetne holosabb a hatás, de azért nem olyan rossz ez - meg ugye fő a változatosság :)
    Nyomdázva viszont jobban tetszik ezúttal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán a holók miatt nem tudom.... de örülök,hogy tetszik.köszönöm:)

      Törlés
  3. Olyan szép őszies manikűr , nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutat ezen a lakkon a barna minta. Önmagában én se vállalnám be ezt a lakkot,kell rá valami minta. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!