2014. szeptember 11., csütörtök

Haul-Szeptember



Sziasztok


Tegnap lejárt a szabadságom,így visszaérkeztem a pizzák hazájába.
Az otthon töltött idő nagy részében inkább aggodalmas voltam mint nyugodt,erre nem is szeretnék kitérni,ugye mindenkinek vannak gondjai-akinek nincs az nagyon szerencsés- viszont a magánéleti problémák nem a blogra valóak,szóval olyan sokat nem pihentem mint gondoltam.
Jó volt végre hazamenni,a családommal lenni,elmenni a városba és beszippantani a belváros dohos levegőjét, és VÉGRE eljutni a nailladba.
Mivel ennek a bejegyzésnek a Haul nevet adtam,ma reggel befotóztam azokat a lakkokat,amiket otthon vettem illetve kaptam,és 3 embernek szeretnék köszönetet mondani.

Tegnap az idő nagy részében Erikával voltam,kevés volt az idő mindenre de mégis azt érzem,mintha már ezer éve ismernénk egymást.Köszönöm a blognak,hogy megismerhettem őt,olyan,mintha testvérek lennék,mindig is ismertük volna egymást,egy nagyon értékes ember ő,és köszönöm,hogy bármiben számíthatok rá.
Elmentük a Naillandba,nagyon jót beszélgettünk,lakkokat cseréltünk.
Az idő nagyon kevés volt,amit bánok,mert olyan sok mindenről lehett volna még beszélgetni,de mindenképp összehozzuk a legközelebbi találkozó alkalmával.
Köszönöm Lizának a lakkokat és a fáradozást,a levelet,és remélem mi is tudunk majd találkozni,legközelebb összehozzuk.
Köszönöm még Andinak, a lakkokat és a fáradozását.


Lizától kapott lakkok:
Barry M Station road,Rimmel-Fast and fuchsia,Manhattan 03,Opi-Which is witch?,Golden rose-Galaxy18,Manhattan sugar effet

Anditól kapott lakkok




Már utazásom előtt bújtam sokat a Nailland oldalát,nézegettem miket szeretnék venni.
Az árak hetente változtak,így hetente vásároltam és rendeltem haza a lakkokat.
Szinte csak Zoyában gondolkoztam,rengeteg jó árban lévő lakkot vásároltam meg.
A következő lakkokhoz Erika segítségével jutottam hozzá:





És Lovely Rio sand lakkja.


Az általam vásárolt lakkok





Summer storm,Ariel,Angel dust





Dhara
Liberty
Arabella
Solange
Sunshine


Vega
Arlo

Chantal
Flynn
Cole
Wendy
Rocha

 Julie
Hudson
Dillon
Piaf
Channing



Belinda
Neve
Feifei
Sailor
Ling



Livingston
Pepper
Mason
Reva
Yana



Giovanna
Tilda
Hunter
Claudine
Raven




Rooney
Charisma


Catrice ombre és Lovely zöld sand.




Erika ajánlotta ezt a ragasztót,kiváncsi lesz water marble-nél.




Melyikre lennél kíváncsi?






25 megjegyzés :

  1. Úristen, az egész nailland-ot felvásároltad :D Engem a ragasztó érdekelne, név, hol lehet kapni. Én eddig még csak ragasztó stiftet találtam a környékemen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majdnem :D
      a ragasztót a tescoban vettük,ma már teszteltem nagyon szuper.szóval ajánlom!!!!!

      Törlés
    2. Én nagyon örülök, hogy valamiben tudtam segíteni és ezután is szívesen teszem, ha arról van szó, csak szólj bátran! :) Köszönöm neked a Pupa lakkokat, már csak azt bánom, hogy a Kiko-kat kihagytam...

      Törlés
  2. Hűha, mennyi szépség, együtt lefotózva nagyon csábítóak :) A Moyrákból nekem is megvan egypár meg a Baltic Sandből is, úgyhogy mindenképpen Zoyát szeretnék látni, ecsettel együtt, mert állítólag kicsi az ecsete és emiatt még nem is mertem rendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindját feltöltök neked egy képet az ecsetről.
      nekem jól megy vele a lakkozás,imádom a Zoyát,nagyon tartósak,szuperek a színek,és nem elhanyagolható,hogy otthon igen jó árban kaphatóak!!!

      Törlés
    2. Köszi, köszi :) Mindenképpen venni fogok Zoyát, csak még nem tudom, melyikek legyenek, nálad is van pár szín, ami nagyon tetszik.

      Törlés
    3. fel is tettem a képet.
      én nagyon vártam az idei őszi kollekciót,sajnos nem érkezett még meg a Naillandba. :(

      Törlés
  3. Zoya Cartel és Arlo! Csodásak. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Carter nálam is must have volt,az Arlo-t tegnap vettem meg a pultnál,előben nagyon csábító volt....

      Törlés
  4. hűha! maradt valamennyi Zoya a Naillandnél egyáltalán? :D

    VálaszTörlés
  5. Hmmm...sok szép Zoya lakk <3 Rengeteg szép lakkot kaptál/vettél, irigykedem :D Leginkább a Zoyák érdekelnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      igyekszem majd tesztelni a Zoyákat,már ma felkentem az egyik színt :)

      Törlés
  6. Te jó ég, csak görgettem és görgettem és még mindig nem fogytak el a lakkok :D Bárcsak egyszer én is ennyit vásárolhatnék, bár szerintem soha életemben nem használnék el ennyit. Minden esetre jól néznek ki így együtt, főleg a lilák :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én valószínüleg az egész kollekcióm nem fogom elhasználni :) de nem zavar,ez hobby ugye ami pénzbe kerül,szívesebben költök erre,mintha elinnám a pénzem :)

      Törlés
  7. az összesre nagyon kíváncsi vagyok. :))

    VálaszTörlés
  8. Hú micsoda terülj terülj asztalkám! Gyönyörű színek! Dillon, Feifei, Tilda, ezekre kíváncsi lennék! :))

    VálaszTörlés
  9. Mennyi szépség :) mindre kíváncsi vagyok :) nekem a zoya-tól két lakkom van, a dream és az Arabella, az Arabella kötelezô darab volt mert Arabella a keresztnevem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dramo votl az amin sokat gondolkoztam.De olvastam a PP Cosmo hasonló hozzá,így nem vettem meg....Arabella nagyon szép,a neved is nagyon szép amúgy...

      Törlés
  10. Látom épségben haza értek a lakkok! :D Nem hiába csomagoltuk őket gondosan.:D Örülök,hogy bevált a ragasztó neked is! Csodás nap volt egy csodás emberrel akit a testvéri barátomnak mondhatok! Ritka az ilyen barátság és nagyon örülök,hogy megismerhettelek a blognak köszönhetően! Kár,hogy sok ember nem mer ilyen őszinte lenni egymással mint mi,mert akkor szerintem sokkal több barátság is születne itt a blogokon keresztül,de remélem kedvet kapnak majd mások is a mi példánkon okulva.:)
    Várom a csodás manikat a sok szép lakkal majd! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,ez tényleg jó,hogy te is így gondolod!!!!!

      Törlés
  11. Hűű mennyi gyönyörű lakk :D És mennyi gyönyörű Zoya *-* A Wendy-re lennék a legkíváncsibb :))

    VálaszTörlés
  12. Hű mennyi gyönyörűség! Lesz tesztelnivaló bőven :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!