2014. szeptember 5., péntek

NOTD-Barna



Sziasztok


Lassan az ősz beköszöntével,szezonja lesz a barna lakkoknak.Nálam mindenképp.
Két csodás lakkot kentem fel egymás mellé,a gyűrű illetve  a hüvelykujjamra a W7 Suede lakkját,a többi ujjamra a Wjcon Chicago symphony 06-os számú lakkja került.
A W7 -Golden suede egy barna bőrhatűsú lakk, egyhe arany csillámmal. Gyorsan szárad,a két réteg felvitele elég egyszerű annak ellenére,hogy a suede lakkok villámgyorsan megszáradnak.
A Wjcon lakkja egy csokibarna lakk,2 rétegben kentem fel. Kellemes ez az árnyalat, a két lakk szerintem szueprül mutat egymás mellett.




Nyomdázta a Wjcon lakkokra az Emily de Molly EDM04 -es palettával,nagyon tetszenek a pávatollas minták.
A minta nem igazán jön át,valamiért a Barry m most nem passzolt ehhez a barna lakkhoz.











Én nagyon kedvelem a barna lakkokat,ezt a kombót is nagyon kedvelem,egy krémes lakk és a suede,mégiscsak jól megférnek együtt.





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
W7-Golden suede 2 rétegben
Wjcon-Chicago symphony 2 rétegben
Barry M-Gold foil nyomdázásra
Emily de Molly-EDM04 nyomdapaletta
Kiko top coat





kedveled a barna lakkokat?


18 megjegyzés :

  1. Anno tinikoromban szinte csak barna lakkot használtam, akkor úgy meguntam, hogy ma már viszonylag ritkán viselem, inkább csak a manikűr részeként.
    Mindkét lakk nagyon szép, az én szívemhez a krém színű közelebb áll kicsit, mert azt szépen össze lehet még nyomdázni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D látom rádragadt a nyomdázás, már én is így gondolkozok,hogy melyik az a lakk amire nyomdázni lehet :)

      Törlés
    2. Hú ne tudd meg mennyire, teljesen magával ragadt a nyomdázás!
      Már el sem tudom képzelni, hogy egy sima egyszínű lakkozással utcára lépjek :D

      Törlés
  2. Hú nagyon szép párosítás! Hasonló barnát kevertem ki lakkokból, nem sokára én is artolok vele egyet.. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakkok! A Wjcon tényleg olyan, mintha tejcsokival volna bevonva a köröm. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) és valóban olyan,szép a Wjcon szerintem is:)

      Törlés
  4. Imádom a barnát, így ez a manikűr is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Fúúúúú ez a W7 nagyon szép! Nagyon tetszik!
    Persze a manikűröd is!:)
    Mint mindig,most is nagyon fain lett! :D

    VálaszTörlés
  6. Nincs barna lakkom...még. A krémes nagyon tetszik, a másik nem az én világom. A mani a szokásos igényes alkotás, nem tudok újat írni, mindig szépeket alkotsz :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!