2014. szeptember 27., szombat

Szombati egyszerű manikűr

Sziasztok



Néha megesik,hogy szívesebben hordok egyszerű(bb) manikűröket,szinte semmi cicoma,csak maga a lakkozás.
Ehhez a manikűrhöz 4 lakkot választottam.
A Kiko Denim 460 Ink pink lakkját régóta szerettem volna megvenni-amikor még tartott az akció-,de sajnos sehol sem kaptam,hazautazásom előtt viszont egy boltban találtam belőle.Egy rózsaszín korall szín,természetesen matt,hisz Jeans hatása van. Nagyon tetszik ez az árnyalat,nem az a tipikus babarózsaszín (amit mellesleg nagyon kedvelek ),a képeken talán barackosnak hathat,de inkább korall mint barack.

Amikor visszajöttem a Zoya -Wendy volt az a lakk,amit nagyon szerettem volna felkenni,persze mindig másra került sor.Aztán valahogy a nagy pakolásban a Kiko Ink pink mellé került,észrevettem,hogy mennyire hasonló a két áranyalat,akkor megfogalmazódott bennem,felkenem őket.
A Zoya-Wendy a "melon pink" az idei nyáron megjelent Tickled kollekció egyik szépséges darabjaként. Eddig ilyen árnyalatú lakkom nem volt,de odáig vagyok érte.Nagyon szép árnylat,főleg nyáron.
A kis illetve  a hüvelykujjamra a Flormar 392-es holo csillámos lakkját kentem fel.
A lakkok nagyon összhangban vannak,a Wendy csodás darab,teljesen odáig vagyok az állagáért.Már egy rétegben szuper volt a fedése,hihetetlen gyorsan megszáradt.







A Kiko Denim lakkok jók a körömnyomdázához,a kis illetve a hülvelykujjamra nyomdáztam vele egy mintát,a Wendy-re pedig az Essence-Remix in your style 01 Feel so good rose shimmer fedőlakkja került.






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Wendy 2 rétegben
Kiko Denim-460 Ink pink 2 rétegben
Flormar 392 3 rétegben
Konad M60 nyomdapaletta
Konad top coat





Kedveled az ilyen árnylatú lakkokat?


14 megjegyzés :

  1. A zoya lakk nagyon tetszik!
    A flormar nekem is nagy kedvencem,jól illik össze a többi lakkal.
    Kell ilyen egyszerű manikűr is,nekem tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Minden nagyon tetszik ebben a manikűrben, főleg a csillámos-holos Flormar lakk :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! :)
    Kell néha egy egyszerűbb mani is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha tényleg kell :) egyszerű,de nagyszerű :)

      Törlés
  4. Egyszerű? :) Azért annál több.
    A Zoya nagyon tetszik, annyira kellemes színe van, meg persze a Flormar is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nekem már egyszerű azért :D
      a Zoya valóban angyon szép,kár,hogy nem nyár elején vettem meg :D

      Törlés
  5. Szép mani lett, én is szeretem az ilyeneket. Egyszerűnek azért nem mondanám, csempésztél bele egy-két csavart. :)
    A Wendy idén nyáron az egyik favorit lakkom volt, nagyon szeretem. Vannak hasonló színeim, mert már két éve beleszerettem ebbe a színvilágba, de mióta megvan a Wendy, szinte csak őt használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kedvelem a pink (es) lakkokat,de ilyen árnyalatom eddig nem volt. :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!