2014. szeptember 18., csütörtök

Viva Oktoberfest!

Sziasztok



Szombaton ismét megnyitja  a kapuit az Oktoberfest,amit minden évben Münchenben rendeznek meg.
Aki kedveli a sört és a mulattságot annak ott kell lennie.
Nálunk már hagyomány,hogy a párom a barátaival részt vesznek az ünnepségen(ÉN DOLGOZOK),ha csak két nap de akkor is.
Erre készítettem egy manikűrt,Kiko lakkokkal.
A Kiko Poker Daring game kollekció nem is olyan rég jelent meg,viszont a lakkok árait látva kicsit elment tőle a kedvem. (és itt panaszkodni foogk egy kicsit)

11ml-t lehet 7!!!! kemény euroért beszerezni,szerintem Kiko lakk lévén borzalmasan sok,komolyan a fejem a falba vertem amikor megláttam.
Aztán beadtam a derekam amikor legutóbb online rendeltem pár lánynak,mintha a fogam húzták volna...Ugye a kíváncsiság erősebb volt a józan eszemnél.

Viszont nem tudtam melyik színt válasszam,6 szín jelent meg,hát nézegetve őket mind tetszett.De mérlegelnem kellett,szerintem tudat alatt tudtam,nekem a pink kell.
Végül a 02-es Irresistibe orchid volt amit megvettem.
Igazából nem tudom mit vártam a lakktól,ugye gél finishe van,gyorsan szárad,egy rétegben is tökéletes a fedése,szerintem hasonló a Models own Hypergel lakkokhoz,viszont mégiscsak 7 euro volt,ennyiért már másik lakkot tudtam volna rendelni.
A csomagolása szuper,kicsit hajaz a Dior lakkokéhoz,majd képen mutatom mennyire hasonlóak,viszont akkor sem ér ennyit ez a lakk.Még ha dobókocka a kupakja akkor sem!!
Azért is lovagolok ennyit az árán,itt outletben egy Kiko lakk 1 euro,akkor is ha nem gél finishű,sima régebbi kollekciók is,még talán 2-3 euro beleférne,de 7 azért sok.Legutóbb outletben 10 lakkot vettem 7 euroért,akkor ezen a ponton kezdtem el gondolkozni,hogy legutóbb egy lakkot vettem meg ennyiért...
Tudom ha vártam volna,addig ameddig leárazzák a lakkokat,simán megvehetném olcsóbban,de érdekelt mit tud ennyiért.
A másik lakk amit felkentem a Denim kollekcióból való,amikor megvettem ezt a lakkot,utolsó volt a boltban,láttam,hogy valaki kipróbálta.Akkor elfutott a méreg,akkor is ha csak 1 euro volta,de basszus miért nem a tesztert próbálja ki valaki?Itt a Kikóban van ragasztószalag amit a kezedre ragasztasz és felkened rá a lakkot,van teszter is minde  lakkohoz,nem bírom felfogni miért kente fel ezt valaki!!!
A Denim kollekciós lakk nagyon szép,egyik kedvencem ebből a kollekcióból,Tribal purple nevet viseli.





Erre kivételesen Essence matrica került a tavalyi Oktoberfestes kollekcióból.
A matrica nagyon cuki,viszont nem igazán kedvelem őket,ugye nehezen illeszkedik a körömre,és olyan nehéz is a leszedése.






Összességében elégedett vagyok a manikűrrel,a Denim lakk nagy kedvencem :)
És összehasonlítva a Dior és a Kiko.
Szerintem a csomagolás nagyon egyforma.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Poker daring game-02 Irresistible orchid két rétegben
Kiko Denim 462 Tribal purple 2 rétegben
Essence Sticker-01 Munich calling
Kiko top coat




kedveled a gél finishű lakkokat?
tetszik ez a manikűr?



9 megjegyzés :

  1. Igen, így tényleg drága a lakk, ha hasonlítgatjuk az 1 euróshoz. Ettől függetlenül szép pink színe van, de gondolom vannak pink lakkok olcsóbban is, igaz, az nem ez. A bordónak fura a finishe, nekem a pink most jobban bejön, a matricák is nagyon cukik.
    Remek dolog, ha ki lehet próbálni a lakkot az üzletben (az persze nem, ha nem a tesztert használják), engem főleg az ecsetek érdekelnek, ha kicsi az ecset, akkor kissé megcsappan a kedvem a lakk iránt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,nem szeretek párhuzamot vonni kék lakk közt,viszont a Kiko low cost márka itt,szóval nem csak engem vágott földhöz az ára. Kapott hideget-meleget a facebook oldala,értem hogy szuper a csomagolása a gél finishe is nagyon jó,de akkor sem ér ennyit.
      A Kiko alapból olcsó,ezért is kedvelik nagyon sokan,szerintem itt a csomagolás koncepció vitte el a drágulás irányába.
      A Denim-nek jeans finishe van,annyire belemerültem az írásba,hogy kimaradt. :D
      Persze,hogy jó dolog,hogy van cellux a boltban,de sajnos vannak emberek kevés aggyal,hogy azt próbálja ki amit nem kéne,visszateszi és egy bontatlant vesz meg helyette.Ugye tipikus jelenség.Ez szerintem így marad amíg forog a föld,neveteltenek mindig vannak voltak és lesznek.

      Törlés
    2. Hát igen, engem is meglepne, ha mondjuk a 400 Ft-os Moyrát 2000,- ért látnám kitéve :) Ha már hasonlítgatunk.

      Törlés
    3. Persze,ezért is írtam,hogy kicsit elszaladt a ló velük...Remélem ez volt az első ilyen és az utolsó is.

      Törlés
  2. Szép manikűr lett. (-: A pink szín nekem is tetszik általában, így ez is. És a Denim finish is szuper, nekem bejön. A matrica valóban szokatlan Tőled, bár én sem kedvelem annyira, mert van, hogy ráncos lesz, vagy a szélei látszanak.. De a hangulata az nagyon ott van!
    Itthon sajnos nem divat teszter lakkokból, pedig jó volna. A Rossmannban járva lepődtem meg múltkor, kint volt az Essence Road Trip trendkiadása. És ilyen kis letéphető vékony átlátszó plexilapok vannak, amin egy ujj körvonalas rajza is látható, és a trendkiadás lakkjaihoz mindhez teszter! Hát, én csak néztem.. Viszont megtetszett az az univerzális balzsam, és a sok közül csak egy darab volt, amibe nem nyúlt bele valaki! Le kellene fóliázni az ilyen termékeket..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ne is mondd,én nagyon nem kedvelem ezeket a matricákat.Mivel egy ilyen jellegűm volt,maradt ez a koncepció.
      Amúgy az Essence pultnál láttam,hogy ki lehet próbálni a lakkot.
      A fóliával kacsolatban egyetértek,visszautazásomkor amikor Erikával voltunk a Kökiben,egy néni nagyon lelkesen sminkelte magát Dior cuccokkal.Nem igazán zavartatta magát,az ilyenen nagyon megtudok rökönyödni.Minden sminkterméket fóliázni kéne,mondjuk ilyet egy high end márkában kötelezőnek tartok,pl. gondolj bele spirálozza a szemét,te meg megveszed pont azt......
      Nálam az is zavaró,ha a lakkot kipróbálják,látszik az üveg nyakán,még akkor is ha csak 1 euros a lakk.

      Törlés
    2. Ne is mondd.. Nemrég annyira örültem, mikor Mabelline spirált sikerült vennem fóliázva. (-: Itt nálunak a DM-ben volt két lányka, akik nem tűntek túl ápoltnak, és mondták az egyik eladónak, hogy eztán ide járnak sminkelni.....

      Törlés
  3. Tényleg csodás pink színe van ennek a kiko lakknak.Én sem értem hova verték fel ennyire az árát..:( Jó kis mani lett,cukik a matricák.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!