2014. szeptember 12., péntek

Zoya-Piaf és Barry M-Station road


Sziasztok



Tegnap a napsugarak befolyásoltak,hogy milyen lakkot kenjek fel.
Nálunk még kellemes meleg van,süt a nap azt hiszem itt vénasszonyok nyara lesz.
Ennek örömére tegnap felkentem két sárga lakkot.

Zoya-Piaf a 2013-as Lovely kollekcióban jelent meg.Egy sárga shimmer lakk,világos nagyon szép árnyalat.
A Barry M-Station road egy pasztel sárga homoklakk.Szerintme együtt a két lakk csodálatos.
A Piaf-ból 3 réteg kellett, a Barry M-ből elég volt kettő,gyorsan száradt.







Erre nekem valami színes bohókás minta kívánkozott fel.
A Cici palettát vettem elő,pár színes nyomdázólakkal készítettem a mintát.









Mind a két lakk nagy kedvencem,a Piaf csodás darab,ha nyár elején vettem volna meg,szinte mindenre ezt kentem volna. :)



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Zoya-Piaf 3 rétegben
Barry M-Station road 2 rétegben
Cici&Sisi-04
Konad lakkok nyomádzáshoz
Kiko top coat






kedveled a sárga körömlakkokat?
Kedvenced?


22 megjegyzés :

  1. Nyomdázva jobban tetszik most, nem annyira kedvelem a citromsárgát önmagában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig én sem kedvelet,idén nyáron rákaptam :D de nyomdázva tényleg jobb.

      Törlés
  2. Atya úr isten. Szerintem az a Barry M lakk, bődületesen borzalmas. Mint valami rossz maszlag.. Pedig a színe nagyon jó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. maszlagnak látod? én nem :) szerintem sokkal szebb mint egy -két olcsóbb verziós sand lakk :)

      Törlés
    2. Kicsit durva, hogy bődületesen borzalmas..szerintem gyönyörű a barry m.. :)
      A nyomdazas is szuper. Bianka

      Törlés
    3. Mindenkinek nem tetszhet, szerintem jól néz ki.

      Törlés
  3. Én már kezdek lassan megcsömörleni a homoklakkoktól (pedig jó párat beszereztem mostanában :D), úgyhogy ez a Barry M se jön be igazán, viszont a Zoya egy álom. A minta pedig meseszép, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      nekem is fura viszonyom volt a homoklakkokkal,olyan szinten,hogy amikor még megjelentek,teszteltem majd gyorsan túladtam rajtuk. de valamiért megtetszettek,mostanában elég sokat is vettem,de nem bánom,szerintem nagyon szuperek :)

      Törlés
  4. Nincs sok homoklakkom, de ez a sárga tetszik, sőt az egész mani! :))

    VálaszTörlés
  5. Veszedelmesen jó ez a tarkabarka nyomdatechnika!

    VálaszTörlés
  6. Hű de jó :) Nem hiszed el, de most rajtam is citromsárga van, igaz, "csak" Moyra gel look, kicsit fura is így ebben az esős időben, de nagyon rákattantam, mattítva és fényesen is. Sárga homoklakkom még nincs, nem is tervezem. Úgyhogy igen, kedvelem a sárga lakkokat :) A tiéd is tetszik, a halványabb mintázva, az önmagában nem annyira, meg a homoklakk is, főleg a színe!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt a lakkot szerettem volna megvenni,nézegettem is...de lebeszéltem magam róla...hát kár volt,nagyon szép színe van!!
      én idén nyáron nagyon szeret(t)em a sárga lakkokat,valamiért nem fogadom el,hogy lassan ősz van :D szóval én még simán használom a világosabb lakkokat...

      Törlés
  7. Alapjáraton a sárgák annyira nem jönnek be, de ezzel a mintával nagyon megtetszett :)

    VálaszTörlés
  8. A Barry M nagyon szép!A Zoya minta nélkül annyira nem jön be,de így csodás lett! :) Nagyon szuper ez a szines nyomda minta!

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon tetszik! Pedig magamon nem szeretem a sárgát, de most kivételesen mindkettő, a Piaf és a Barry M is nagyon bejön. A nyomdázás meg csodaszép lett :)

    VálaszTörlés
  10. A sárgát én is csupán nyomdázva szeretem magamon, önmagában nem igazán. Szuper ez a többszínű nyomda, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  11. Nincs még sárga lakkom, de ez a BM valami fantasztikusnak tűnik!

    VálaszTörlés
  12. szépek a színek és a minta is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!