2014. október 25., szombat

Calvin Klein-Cabernet


Sziasztok


Akár az is lehetne a bejegyzés címe,hogy "hogyan baltázzunk el egy nyomdázást egy szép lakkon".
A Calvin Klein-Cabernet alaplakk csodálatosan szépséges,viszont a nyomdázás kicsit elbaltázott lett,amit majd a bejegyzés végénél meg is mutatok.
A lakkot a FD oldalról rendeltem,ezt a lakkot nekem találták ki!
Pont az én színem,vörösbor szín,enyhén csillámos változatban.
A lakk egy rétegben fed,viszont én foltosnak láttam,így felkentem rá még egy réteget.







Itt jött a képbe egy nyomdázás ötlete,ami az ötleig jó is volt,viszont elég figyelmetlen voltam.
Mivel maximalista vagyok engem zavar egy-két helyen a minta el lett rontva,plusz a fedőlakk elkente a nyomdázást,de senki sem tökéletes,így kiteszem a blogra.





Összességében ha késztetést éreztek a lakkra,megtaláljátok olcsón a Frangrance direkt oldalon,én ajánlom annak aki szereti ezt a  színt,vagy árnyalatot.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Calvin Klein-Cabernet 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Pueen28
Kiko top coat (ejnye)




neked tetszik ez a lakk illetve árnylat?



14 megjegyzés :

  1. különleges lakk , nagyon jól áll neked :)
    szerintem a nyomdázás jó lett , nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      szerintem pont nekem találták ki ezt a lakkot.Olyan szép...

      Törlés
  2. Nem kell erre nyomda, imádom ezt a színt :) Elegáns, szupernőies, alkalmi, csodálatos!!!

    VálaszTörlés
  3. A Cabernet a kedvenc borom :) Igazán nőies szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.Nekem is nagyon tetszik magamon,elég sokáig vártam vele,mire kipróbáltam,de már bánom!!Az üvegben teljesen más mint felkenve,de valóban nagyon nőies!!!
      Én nem iszok bort,viszont a színe nagyon hasonlít a Cabarnet-re :)

      Törlés
  4. Csodálatos ez a lakk! Én is imádom ezeket az árnyalatokat!
    Valóban olyan mint mikor a sötét vörösbort a fény felé fordítod és csillog benne a vörös szín!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban nagyon szép :) de azt hiszem,anno beszéltünk erről a lakkról :)

      Törlés
  5. Egyszerűen csodálatos ez a szín! Volt hasonló lakkom a régi szériás L'Orealból, azt is nagyon szerettem, de ez még szebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      hasnolóm van China Glaze-ben is,egyszerűen vonzódom ehhez a színhez. :) Annyira magaménak érzem,hogy félelmetes.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!