2014. október 26., vasárnap

China Glaze-Ruby pumps



Sziasztok


China Glaze-Ruby pumps volt még az első közt vásárolt CG lakkom,kb. 3 éve.
Elég sokszor használtam már,viszont az utóbbi bő egy évben elfelejtettem.
Egy hete felkentem akkor sajnos elrontottam a mintát :D ,viszont a simán felknet lakk megmagardt kép formájában.
Ma ismét előkaptam,viszont egy kis sand lakkal kombinálva gyönyörködtem a manikűrben.
A lakk rajtam 3 rétegben fed,csodás jelly piros lakk millió piros csillámmal.Ez valami fantasztikus,nagyon szép fényesre szárad.Olyan mintha valami csillámos zselébe mártottam volna a körmeim.






A homoklakk a Wjcon,érdekesen szép ez a lakk,nem az a vad piros,inkább pirosba hajló narancssárga.
A felülete érdes,de inkább valami porcukorra hasonlít.



A Cg lakkra nyomdáztam egy Bornprettystore palettával, ami tökéletes másolata a Konad m98-nak.
A paletta meglepően szuperül viselkedett,a minta tökéletes lett.









A China Glaze elérhető a Naillandban,aki esteleg Karácsonyra piros lakkot keres,én ezt ajánlom,a paletta a Bornprettystore oldalról elérhető a BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok :)





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Ruby pumps 3 rétegben
WjconN819 két rétegben
Barry M-Gold foil
Kiko top coat



neked tetszik ez a China Glaze?

26 megjegyzés :

  1. nagyon gyönyörű ez a lakk, most hogy így nézem a képeket róla, már bánom, hogy még sem rendeltem meg, na mindegy majd valamikor máskor :)

    VálaszTörlés
  2. Cg lakk nagyon szép :)
    Manikűr nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Mesés ez a lakk! Még talán karácsonyra is megállja a helyét. (-: És a manikűr is szép lett, amit alkottál vele. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abszolút.Én az ilyet csak Karikor tudom elképzelni.

      Törlés
  4. ÚÚÚristen, ez nagyon-nagyon tetszik! :)
    Az ilyen lakkok miatt (is) várom a karácsonyt :D
    Nálam ez a tipikus ünnepi lakk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is :) Ez a Cg egyik legszebb a készletemben :)

      Törlés
  5. Hú tényleg nagyon szép a CG, de a homoklakk nem tetszik, túl egyszerű nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a sand nem nagy durr a maga nemében.
      viszont a Cg tényleg szép,örülök,hogy ez tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a China Glaze lakk *-* teljesen a karácsonyt juttatja az eszembe :) , akárcsak a kész manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a végén nekem is ez jutott eszembe :) :D

      Törlés
  7. Hát ez tényleg egy csodálatos lakk, a CG valahogy nagyon jól csinálja a karácsonyi jellegű lakkokat :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szé pez a piros lakk, ennek is a csillámok adnak valami belső fényt, úgy ,mint a PP Bridgetnek a pelyhek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :)
      tényleg így van,ad valami belső fényt neki a sok csillám.

      Törlés
  9. Nekem a piros lakkok négy évszakosak, ez nagyon-nagyon tetszik!! Biztos meg fogom venni előbb-utóbb!
    Látszik, hogy te is sűrűn használtad, nincs teli az üveg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,Te nagyon kedveled a piros lakkokat,szerintem élőben tuti elrabolná a szíved.
      Ez volt az első a CG lakkok közül amit megvettem,ami számomra elég fura,mert nem igazán szerettem a piros lakkokat annó.Viszont olyan szuper képeket láttam,hogy egy piros fedőlakkot is vettem mellé -ring in the red.
      Amikor fotóztam a manikűrt,pont erre lettem én is figyelmes,hogy mennyi hiányzik belőle. :D

      Törlés
  10. Nekem is nagy kedvencem a RP:)! A nyomdázott képek is nagyon tetszenek, a homoklakk is nagyon megy hozzá.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!