2014. október 3., péntek

ColourAlike-536 és 536(h)


Sziasztok


Nemrég megjelent a ColourAlike őszi 6 darabból álló kollekciója,most 2 lakkot teszteletem belőlük.

3 holo és 3 duochrome jelent meg, nevünk nincs csak számuk.
Érdekességük,hogy a duochrome lakkhoz azaonos színű holo társul,egyben megrendelhető a 6 lakk,szerencsére külön-külön is.
Amit választottam az 536 és az 536 (h).Az üvegben nem tűntek érdekesnek,viszont amikor felkentem őket, mosolyra húztam a  szám.

Az 536 lakkra jellemző szín a padlizsán és az arany,világosbarna is feltűnik.Egyszerűen csodálatos.
A holo detto ez,nagyon szép,kevésbé holós mint egy CC lakk,ettől független,ősszen nagyon megállja a helyét.
Mindkét lakkot 2 rétegben kentem fel,ezeknek a lakkoknak most nem jött át nagyon a bubblegum illatuk.

536 duochrom








536(h)













Rettenetesen kíváncsi vagyok a többi lakkra is,ezekkel teljesen elégedett vagyok.


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
ColourAlike 536 és 536(h) két rétegben
Cici&sisi 10 nyomdapaletta
Barry M Foil gold
Konad fehér nyomdázólakk
Kiko top coat


holo vagy duochrome??





8 megjegyzés :

  1. Jaj, ezek gyönyörűek... *_* Valószínűleg az egész kollekciót imádnám :D A holo és a duokróm között meg végképp nem tudok dönteni :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem szeretem a duochrome lakkokat, de nagyon jól áll nekik a fehér nyomda. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű mindkettő, de ha választani kellene, nekem inkább a holo tetszik jobban. És a nyomda is jól áll mindkét színnek. (-:

    VálaszTörlés
  4. Szavam eláll, annyira szépek! Talán a duokróm jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a duochrome tetszik nagyon, olyan csodás a sötétebb árnyalata *.*

    VálaszTörlés
  6. Á, nem lehet dönteni :) Mindegyik nagyon hasonló, de fényben mások. Megértem, hogy megvan mindkettő :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!