2014. október 30., csütörtök

Halloween is coming



Sziasztok



Lassan elérkezik a Halloween,és erre készítettem egy manikűrt.
Ezzel a manikűrrel jelentkeztem Instagramon a Nailland játékra,viszont ide is szerettem volna kitenni,megosztani veletek.
Hétvégén lakkozás szempontjából elég jó formában voltam :D ,a reggelinél a párommal arról beszélgettünk,milyen Halloween manikűrt készítsek a versenyre.
Akkor megfogalmazódott egy színátmentes alapszín gondolta,imitálva  a naplementét,és erre kerültek a kiválasztott minták.
Alapszín a Zoya-Wendy volt- ugye kötelező,hogy a Naillandban kapható lakk szerepeljen a manikűrben illetve a képen,majd a Kiko citromsága lakkja,és egy kék.

A színátmenet szerintem nagyon jól sikerült,erre fekete mintákat választottam,a mutatóujjamra egy templom került,a középső ujjamra egy tök, a gyűrűsujjamra egy pókháló egy pókkal,a kisujjamra és a hüvelykujjamra-ami lemaradt a képekről- macskaszemek.









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder 
Zoya-Wendy 
Kiko 279 Giallo
Kiko 386 Blu pastello
Bundle monster BM-315,BM-H07,BM-H08
Konad top coat és fekete lakk a nyomdázáshoz






neked tetszik ez a manikűr?




21 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik :) A kék színt kerestem egy ideig, de meglett :) Imádom a színátmenetes manikat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm....
      ott van az a kék :) abból kevés kellett,ugye citromsárgával keverve zöld lett,de szerintem pont elég ennyi belőle ehhez a témához :)

      Törlés
  2. Szuper lett, a rózsaszín miatt pedig nem ijesztő inkább cuki! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett az átmenet, és a minta is baromi jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Baromi jó lett , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Jó lett nagyon, rettenetesen tetszik.

    VálaszTörlés
  6. egyszerre nyárias és őszies a Halloween miatt :)

    VálaszTörlés
  7. Szokatlan színkombó Halloween-re, de nálam begyere, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Mesés lett! Igazi profi vagy színátmenetben (is). (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naaaaa ne túlozzunk :D
      de örülök,hogy tetszik.köszönöm :)

      Törlés
  9. annyira király ez a manikűr :)))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon vagány, szuperek a színek. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!