2014. október 13., hétfő

ManiCute-Idő

Sziasztok



Ismét ManiCute. A lányokkal a mai témánk az idő,lassan átállítjuk az órákat...sajnos.

Egy nyomdázott manikűrrel készültem az alaplakk a Colour Alike 535 duochrome lakkja,amiről amjd írok egy külön bejegyzésben,olyan szép a lakk,hogy nem tehetem meg,hogy nem írok róla.
Erre kerültek a minták,egy óra számok és fogaskerekek.






Egy bónusz kép a lakkról,annyira szép,hogy muszáj volt betennem egy képet ide a lakkról.



Nekem tetszik  ez a manikűr,akkor is ha most kicsit egyszerűbben oldottam meg a feladatot.
Az alaplakk fantasztikusan szép,azt hiszem egyik kedvenc lakkom lesz ősszel,de erről majd egy msik bejegyzésben.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Colour Alike-535 2 rétegben
Konad fehér lakk
Bundle monster:BM-H14,Bm-311,Cheeky CH33
Kiko top coat

És a többiek munkái









27 megjegyzés :

  1. Eddig egy bordóba sem bírtam beleszeretni. Ezt elfogadnám! Van benne egy vöröslő ragyogás, ami nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  2. Óh, de szép ez az alapszín! Nyomdázva is jól mutat.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper ez a manikűr, csodálatos lett :)

    VálaszTörlés
  4. Lehet egyszerű, de nagyszerű, nekem nagyon tetszik, szép lett! (-L

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű az alaplakk és a minta is :)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen bámulatos a lemezgyűjteményed!!!! Ez az alapszín is mesés!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd.néha már kezdek aggódni magamon :(
      örülök,hogy tetszik a manikűr :)

      Törlés
  7. Gyönyörű, az alapszín valami mesés :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás ez az alapszín! Nagyon szuperül mutat rajta a fehér nyomdaminta. Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  9. Valóban gyönyörűséges ez az alapszín! :)

    VálaszTörlés
  10. Hű, ez a bordó varázslatosan szép! A nyomdázás igényes, mint mindig!

    VálaszTörlés
  11. Beleszerettem ebbe a manikűrbe. <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!