2014. október 1., szerda

NOTD-Gradient



Sziasztok



Egy inspirációs manit hoztam,az eredeti manikűr ami csodálatosan fantasztikusan szép és ITT van,nekem a saját verzióm is tetszik....Persze az eredeti közelébe sem ér :D
3 lakkot használtam fel a színátmenethez,ami piCture pOlish Monroe,Cosmos és a Kryptonite.
Az átmenet nagyon tetszik,a minta megrajzolása nem volt nehéz,viszont elnézve a képeket kicsit lehetett volna szélesebb az ív.
Akrilfestékkel dolgoztam,majd fekete díszítő csíkot húztam,a végén fedőlakkal fixtáltam a manikűrt.








3 PP lakk tulajdonosa vagyok,persze van ami nagyon tetszik,viszont nálam ez a három viszi a prímet-egyenlőre.
Imádom az ilyen holós színáteneteket,szuper,hogy a kék mellé a pinket használtam,így kicsit lilás is lett az átmenet...




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
piCture pOlish-Monroe,Cosmos,Kryptonite
sminkszivacs
Akrilfesték
Kiko Top coat




tetszik ez a manikűr?

14 megjegyzés :

  1. Ez valami csodálatos!! A három szín nagyon jó együtt, átmenettel, kár, hogy nem látszik több belőlük. Nekem úgy is tetszene, hogy nincsen fehér lakk a maniban, csak ez a 3 lakk egész körmön, átmentettel. Vagy csak gyűrűsujjon. Nekem csak 2 piros PP-m van, nem tervezek többet venni, bár mind szép, de egyelőre ezeket használom el, és meg kell mondani, rekordsebességgel fogynak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet megcsinálom majd,hogy a 3 lakk legyen átmenetben :) jó az ötlet,köszi :)

      Törlés
  2. Wow, gyönyörű színkombináció! :)
    Viszont tényleg lehetett volna szélesebb az ív, hogy joban látszódjanak ezek a szépséges színek :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos lett , nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a mani! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez az átmenetes minta. :) Tényleg jó lett volna vastagabb verzióban,de így is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Jobb mit az eredeti. ;) Az eredetiben túl lágyak a színek a mostani kedvemhez, ez viszont gyönyörű őszi manikűr lett. ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!