2014. október 4., szombat

Örvény


Sziasztok



Ismét egy inspirációs manikűr,általam megálmodott verzióban.

Az eredeti manikűr itt található,szuperek a színek benne,viszont magamra teljesen mást képzeltem el.
4 Kiko lakkot vettem elő,a világoskék az 525 Azzurro pastello metallico,csodás színe van a lakknak,erről külön bejegyzés is lesz majd,a 359 Pesca chiaro,egy világos barackszín,506 Rosa venere,barbie pink,és a 496 Viola imperiale.
A fehér alapszín felkenése után,a sminkszivaccsal pepecseltem,ide-oda ütögettem a különböző színű lakkokat.
A lila elég intezíven van jelen,de nem bánom.




Erre jött a nyomdázás,egy szuper bundle monster palettával,olyan örvényszerű a minta.





Nekem tetszik ez a verzió,érdekesen szép,kicsit visszafogott a pasztel színek miatt.




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow me shite
Kiko :525 Azzurro pastello metallico,359 Pesca chiaro, 506 Rosa venere,496 Viola imeriale
Sminkszivacs
Bundle monster BM-418 nyomdapaletta
Konad Top coat és fekete nyomdázólakk





Neked tetszik az én verzióm?



19 megjegyzés :

  1. Hűha, ez nagyon nagyon tetszik O.O

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a minta!!!! Vagány ezzel a foltmintás alappal!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jajj, ezt egy erősebb színekkel is megnézném. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, de nekem az örvény minta nélkül tetszik igazán, olyan jópofa ez a színkavalkád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      az alap tényleg elég jól sikerült- minden nagyképűség nékül :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a színkavalkád!
    Az örvényminta is nagyon tetszik, csak talán sok lett minden körömre - írtam először, majd visszamentem megnézni még egyszer és rájöttem, hogy mégsem. Szuper ez így :)

    VálaszTörlés
  6. Hűha, ez aztán jól néz ki! Nagyon precíz az alap is, magában is mutatós!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon eltaláltad a színeket! Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  8. Szépek ezek a színek és a minta is. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!