2014. október 16., csütörtök

Step by step-Water marble decal


Sziasztok



Nem tudom,ti hogy vagytok vele,én nagyon kedvelem a water marble technikát,viszont nem mindig szeretem elkészíteni-maszatos,lakkos lesz sok helyen a kezem és macerás.
Viszont van egy szuper változata,ami ugye sima iratgyűjtő bugyin is elkészíthető,vagy úgy is,amiről szeretnék most írni.


Water marble-hoz most színesebb vidámabb színeket választottam,nem mindegyik márka lakkja működik,ez egy sajnálatos tény.
Kedd este elkészítettem a water marble-m,elég light lett,a minta kirajzolódva a vízen elég kicsi lett.




Ezt hagytam száradni egy teljes napon át,munkából kifolyólag előbb nem tudtam volna  előbb foglalkozni vele.

Tegnap este egy csipesz segítségével kivettem a vízből a már megszáradt mintát.


Nagyon óvatosan kell bánni a mintával,itt-ott betörik,már a vízen is.
Az egész minta elég merev,ha behajlítjátok kettétörik.

Ezután felkentem az alaplakkot,ami most esetemben egy zöld lakk.Azért is választottam zöldet,mert a mintában lyukas lett a zöld résznél.....Ne kérdezzétek miért,fogalmam sincs :D



Erre vágtam egy darab mintát.


Lakklemosóba mártott ecsettel óvatosan leszedtem a felesleget.

A megmaradt mintákat a többi körmömre raktam,majd fedőlakkal fixáltam.




Elsőre elégedett vagyok.Előne,hogy szuper mintákat lehet kivágni,akár a fiókban tárolva később is lehet használni,hátránya azért annyi lenne,hogy időigényes.
Aki szeret ilyennel pepecselni annak ajánlom :)



Felhasznált lakkok



296 Verde prato (alapszín)
386 Azzurro pastello
330 Lilla
482 Mandarino
360 Rosa fragola






tetszik ez a technika?


15 megjegyzés :

  1. Gyönyörű a minta! Most olvasom nálad, hogy a felesleget lemosós ecsettel távolítod el, na ezt se tudtam... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      igen,általában ecsetet használok :) Előtte még ilyen tollat használtam,Essence-ben volt,de ez jobb megoldás.

      Törlés
  2. Jópofa megoldás ez is, bár nekem már picit macerás, főleg, ha nagyon töredezik a lakkmatrica.
    Viszont láttam olyat is egy videóban, hogy a marble mintát felvették nyomdázópárnával és azzal nyomták a körömre. Ez is picit tisztább megoldás az eredetinél, de a nyomdapárnát be kell burkolni vagy azt kell sokat takarítani ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem várj.A minta nem törik el,ha nem hajtod ketté :D Olyan mint a bármelyik decal,felteszed a körömre és kész :)
      Azt én is láttam,viszont nem szívesen mártogatom a mintázópárnát vízbe :D

      Törlés
  3. Jaj, annyira érdekel az egész water marble, de nincs kedvem a megszokott módon pepecselni vele. Viszont így nagyon nagyon felkeltette az érdeklődésemet! Lehet hogy kipróbálom ;) Köszi a posztot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát szerintem megér :) Legközelebb több tálkával fogok dolgozni,így több minta fog egyszerre megszáradni :)

      Törlés
  4. Nagyon hasznos poszt volt! Így nekem is több kedvem van hozzá, mint az eredeti verzióval. ;) Azt éppen a sok "kosz" miatt nem próbáltam ki sosem. Azt hiszem így jobb, mint nylonon, mert nekem onnan szinte képtelenség felszedni a megszáradt mintát, mert szakad szét.. Én úgy gondolom, érdemes ezekkel a tartós pl Lycrat tartalmazó lakkokkal kísérletezni, ezek talán rugalmasabbak..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nylon-on nekem is beszakad,ilyenkor kicsit alányúlok narancsfapálcikával :)

      Törlés
  5. Nagyon tutkó, így egész követhetőnek tűnik, kösszi! :)

    VálaszTörlés
  6. De ügyes vagy,ez nem semmi és biztos nagy türelemre van szükség hozzá (: De szép lett (:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!! Meg a lakkok is, egytől egyig jöhetnének hozzám :)

    VálaszTörlés
  8. A zöld kiko nagy kedvenc ezt nekem is megszerezted,de valamiért még nem használtam.:)
    Nagyon jó ez a technika,sokkal tisztább mint belemártani az ujjunkat,szerintem ezt majd kipróbálom én is.:)
    Tetszenek a színek együtt,olyan vidám lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!