2014. október 9., csütörtök

The red


Sziasztok


Mostanában igencsak kedvelem a piros lakkokat, ezért mai manikűrhöz is két piros lakkot vettem elő.
A Kiko Sun pearl lakknak egy kisebb története van.Mégpedig,hogy kinéztem magamnak nyáron,amikor még akciósak voltak a lakkok.
Megrendeltem és az egyetlen lakk volt a csomagban aminek az üvege össze volt törve. Szerencsére nem ripityára,viszont itt-ott be van repedve illetve a sarka le van törve.
Kicsit elszomorodtam,nem tudtam mit csináljak,akkor írtam a Kikonak,azonnal választoltak.
Felajánlották,hogy visszaadják a lakk árát-1 euro volt- vagy kapok egy kupont-5euro- amit a következő rendelésnél levásárolhatok.
A lakk a tavalyi kollekcióban jelent meg,a Sun pearl kollekcióban,430 Chilli pepper red a neve.
Csodás piros árnyalat,egy enyhe arany csillámlással.Ez a lakk tökéltes,nekem nagyon tetszik!!! Eddig ilyen nem igazán volt a készletembe!
Ehhez egy Lovely Baltic sand nr5 piros sand lajja,amiben ugyanúgy mint a Kikoban,arany csillámok vannak.






Nyomdázás sem maradhat el.
Sajnos  a nyomdázás nem lett tökéletes,valamiért egy-két helyen belenyúltam,elég figyelmetlen voltam.








Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko-430 Chilli pepper red 2 rétegben
Lovely Baltic sand -nr5 2 rétegben
Konad fehér lakk
Bundle monster-Bm-412
Kiko top coat




kedveled a piros lakkokat?


21 megjegyzés :

  1. Wow, nagyon tetszik a minta meg a piros lakk is! Az 5 eurós rendelést választottad? És most a repedt üvegből kented fel vagy átöntötted másik üvegbe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      ez az eredeti törött üvegben maradt,a hátulján meg oldalt törött pár helyen annyira nem vészes,de azért engem esztétikai szempontból zavar....
      amúgy igen a levásárlást választottam,majd felhasználom a karis kollekciónál :P

      Törlés
  2. Gyönyörűszép ez a Kiko lakk! :)
    Szerintem nincs is dögösebb, nőiesebb egy szép piros/vörös lakknál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben egyetértünk :) nekem is nagyon tetszik ez a lakk,élőben sokkal szebb mint a képeken :)

      Törlés
  3. én is nagy piros/vörös lakk-kedvelő vagyok, a férjem is ezt kedveli rajtam a legjobban. Ohhh, nyomdázva csodásan mutat a manikűr! Ez a minta nagyon feldobja az amúgy is szép lakkot.

    VálaszTörlés
  4. A Lovely lakk megvan nekem is, de a Kiko sokkal jobban tetszik!! Nyomdázva is én anélkül is szép ez a manikűr. Mikor bejöttek a köztudatba a homoklakkok odáig voltam értük, mára ez kicsit enyhült. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én pont úgy voltam vele,hogy "nem köszi" .aztán elkapott a gép most már nincs megállás :D

      Törlés
  5. Hát ezzel is megfogtál (: Imádom a fekete mellett a vöröset ♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon gyönyörű vörös lakk!! És imádom ezt a manit, mind a kettő lakk tetszik és a minta is :)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretem a vörös lakkokat.Ennek ellenére ritkán használom. /Nem is értem,hogy miért/
    A kiko csodálatos,nagyon tetszik! A lovely is,de a kiko valahogy jobban.:D
    A nyomda minta nagyon jól mutat,tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      akkor itt az ideje a piros lakkoknak??! várom a manikat :)

      Törlés
  8. Csodás páros, de nekem nyomda nélkül jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Most végleg eldőlt, hogy még ebben a hónapban meg KELL vennem ezt a Lovely lakkot... Eddig 3szor tettem a kosaramba majd tettem vissza a polcra, de legközelebb nem menekül:)

    VálaszTörlés
  10. piros :D kedvenc színem :P nagyon szép az a kiko piros :) jó lett a manikűr :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!