2014. október 14., kedd

Under the sea

Sziasztok



Imádom a tengert,és a tengeri akváriumokat.Nekem is van tengeri akváriumom,jelenleg egyetlenegy halnak adok helyet,remélem sikerül társat szereznem neki a közeljövőben.


A manikűrhöz három színt használtam fel,átmenetben,pedig eleinte hezitáltam a színeket illetően.
Sinfulcolors-Open seas zöldes lakkot a hétvégén mozi után vettem meg, a Kiko 386 Blu pastello és vegül 383 Blu petrolio.
Erre a Bundle monster Sun kissed palettákat használtam,nekem tetszik a végeredmény.
Kicsit sok időbe telt az elkészítése,de megérte.











Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Sinfulcolors-Snow m white
Sminkszivacs
Sinfulcolors-Open seas
Kiko 383-Blu petrolio,Kiko 386 Blu pastello 
Konad fekete és fehér nyomázólakkok
Konad Top coat





tetszik a tengeri manikűr?


28 megjegyzés :

  1. Szuper jó! Lehet nyári manit is csinálni? Akkor felteszem én is a pinkemet... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. miért ne lehetne.A blogodon azt csinálsz amit akarsz....

      Törlés
  2. OMG! Ez gyönyörű! Nekem a gyűrűsujjad tetszik a legjobban, mert azon annyira tetszik az apró kidolgozás. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik a végeredmény, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Eddigi legjobban tetsző manikűr számomra, imádom :)

    VálaszTörlés
  5. Ez megint nagyon tetszik! A mutató- és gyűrűsujjad a kedvencem.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a gyűrűsujj tetszik, annyira sejtelmes :) Persze a többi is szép, a vidám színek. Azért belegondoltam, hogyha azt írod, hogy időigényes, akkor nagyon-nagyon-nagyon sokáig tarthatott az elkészítése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      kb. egy óra volt,de szeretek ilyennel szöszmötölni :) Gondolkoztam közben a mintákon,hogy mit hova...

      Törlés
  7. Najó, a gyűrűsujjad I-M-Á-D-O-M!! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      Nemo nagyon cuki,volt ilyen halam régebben. Amióta megláttam,hogy létezik fekete verzióban,azóta teljesen a szerelem :)

      Törlés
  8. Ez valami fantasztikus, eszméletlen cuki a halacskák! :-)

    VálaszTörlés
  9. Baromi jó lett :) nekem is nagyon tetszik a gyűrűsujjad :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyszerű munka! Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  11. A gyűrűsujjad tetszik a legjobban, de a többi is szép lett. :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik főleg a gyűrűsujjad és a kékes háttér :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szeretem a tengeri manikűrjeidet! (-: A bohóchal érdekes lehet feketében is, lehet láttam már valahol. Nekem édesvízi akváriumom volt nagyon sokáig, és a pirosfarkú labeo bicolor örök szerlmem. (-:

    VálaszTörlés
  14. Ámulok és bámulok, hogy milyen szépet alkottál! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszik!!!
    Olyan mintha egy akvárium lenne a körmeiden!:D
    Szép manikűr!KEDVENCEM!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!