2014. november 11., kedd

Alice in wonderland



Sziasztok


Tegnap délután kisebb fejtörés után,hogy milyen manikűrt csináljak,kezembe akadt a BBF nyomdapalettája.
Ugye volt már vele egy sikertelennek mondott próbálkozásom,viszont úgy döntöttem,adok neki még egy esélyt.
A paletta szép a maga nemében,viszont a minták nem elég mélyek,így többszöri nekifutásra lehet a mintákat felvenni.
Alapnak egy színátmenetet választottam,fehér és pink,plusz került rá még a China glaze-Fairy dust-ból is,utána erre jöttek a minták.
A mintákat kiszíneztem,próbáltam Alice csodaországban feelinget adni az egésznek,a végeredmény elég jóra sikerült.

Rengeteg időm elment a mintákkal, már olyan szinten voltam,hogy hagyom az egészet.
Aztán váltottam nyomdázólakkot,és beindult a masina....










Alice csodaországban egyik kedvencem,imádok minden olyan dolgot,ami ezzel kapcsolatos.
Anno kedvenc Ps3 játékom volt az Alice madeness returns,napokat töltöttem a játékkal.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors- Snow me white,Easy going,Beautiful girl
Konad fekete nyomdázólakk
BBF 12 nyomdapletta
Sminkszivacs
Akrilfestékek
Konad top coat





kedveled Alice csodaországban könyvet??



17 megjegyzés :

  1. Állati jó lett! :D A geometrikus minták tetszenek a legjobban az alattuk lévő átmenetekkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      a szívem mélyén nekem is ezek a kedvencek :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki lett, nekem is a hüvely- és a gyűrűsujjad letetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik :) köszönöm:)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. külön öröm,hogy neked is tetszik :) köszönöm:)

      Törlés
  5. Nem hiába rajtad az sem fog ki,ha nem elég mélyek a minták!:D
    Nagyon tetszik,főleg a gyűrűs ujjad!;)

    VálaszTörlés
  6. Kis műremek :) Még gondolatban sem néztem volna ki ezt a palettából, ha nem ismernélek, azt hinném, matrica :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett ez is mint akármelyik másik manikűröd :) eddig még nem láttam olyat nálad ami ne tetszett volna :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!