2014. november 26., szerda

Egyiptom

Sziasztok



Hétvégén mindenképp szerettem volna kipróbálni a P2 egyik sand lakkját,ami a Classy nevet kapta.

A fekete sand lakk nem számít kuriózumnak,a pult előtt mégis késztetést éreztem rá,hogy megvegyem.
Van pár sand lakkom,fekete is van jópár,de ehhez hasonlóm eddig még nem volt.Mindig is szerettem volna egy olyan homoklakkot amiben nem egyszínűek a csillámok,inkább színesek.Mivel Erika megvette nekem a Rival de loop fekete homoklakkját,ami elvileg teli van színes csillámokkal,bízom benne,hogy az a lakk is elnyeri majd a tetszésem.
A Classy-t a gyűrűs és a hüvelykujjamra kentem fel,valami csodálatos!!! Két rétegben fed,száradása gyors,a csillogása nem hivalkodó,inkább visszafogott,és elég nehéz a lámpánál előcsalogatni a színes csillámokat.
A többi ujjamra került a Wet n wild fekete lakkja,low cost katergórában egyik kedvenc fekete lakkom.
Erre a Barry M-Gold foil lakkal nyomdáztam egyiptomi mintákat,majd matt fedőlakk is került az egész manikűrre.





Matt verzióban szerintem remek lett,ezt a manikűrt még a párom id dícsérte,hogy mennyire szuper lett.






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Wet n wild-Ebony hates Chris 2 rétegben
P2-Classy 2 rétegben
Barry M-Gold foil
BM-405
Winstonia-W219
Opi-Matte top coat





kedveled a fekete arany kombót?


8 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett :) tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Na, végre valami fekete :) Nagyon tetszik, rákaptam én is a feketére, szerintem elegáns, bármennyire is szokatlan. A csillogós fekete lakk is gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  3. Főleg az ankhos-piramisos nyomda tetszik. És lemattítva tényleg jobb:)

    VálaszTörlés
  4. Mattosan az igazi, úgy nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. (-: Én kifejezetten szeretem a fekete manikűröket. Most éppen nekem is arany-fekete és matt, de csak a bal kezemen. :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik fényesen és mattítva is, lényeg az egyiptomi minta, imádom :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! ;) Hihetetlen mennyire megváltozott a manikűr hatása matton. Nagyon tetszik fényesen is,de matton tökéletes! :D

    VálaszTörlés
  8. azta! király ez a classy lakk :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!