2014. november 19., szerda

Kiko 515 és DL-Top sahara


Sziasztok


Mai napra egy igazán szuper kis Kiko lakkot hoztam,515 Cioccolato fondente metallico.
A lakk leírás alapján egy étcsoki szín és metálos is.
Felkenve az étcsoki barna szín visszaköszön,ebben véltem felfedezni a sok pinkes,lilás? csillámot.
A lakk nagyon szép,abszolút megállja a helyét ősszel,akár díszítés nélkül is.





És a megálmodott minta pár csillag lett,színesek is. Ez eddig rendben is van.
A gyűrűsujjamra a DL sand fedőlakkja került,nos ez szerintem lemaradhatott volna...Nem érzem jónak ezen a lakkon,talán a csillámok miatt.






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko 515-Cioccolato fondente metallico 2 rétegben
Dance Legend-Top sahara
Konad fehér lakk
Színes akrilfestékek
W206 nyomdapaletta
Konad top coat







Kedveled a barna lakkokat?
Ha igen,kedvenced?










12 megjegyzés :

  1. Egy db barna lakkom van, egy Moyra Gel lookos, nem sokszor kentem még fel. Nekem túl sötét, hangulat kell hozzá. De objektíven tényleg szép, nekem fényesen jobban tetszik, mint homokos változatban.

    VálaszTörlés
  2. Micsoda csillag arzenál! Tök szuper így! :)

    VálaszTörlés
  3. Woowww... szuper lett! Nagyon szívesen viselném én is, ez most teljesen az én ízlésemre lett elkészítve! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a Kiko lakk, a manikűr is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) a Kiko tényleg nagyon szép,vannak különlegesebb darabok is szerencsére :)

      Törlés
  5. Tényleg nagyon szép ez a lakk! Díszítés nélkül is jó, szerintem a homok fedőlakk sem rontja el. Akkor rontaná, ha az összes körmödön használtad volna, de így jó a csillagok mellett. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!