2014. november 10., hétfő

ManiCute-Parfüm


Sziasztok


Mai téma a lányokkal,a Parfüm.
Imádom a parfümöket,szintem minden évszakra van egy kedvencem.Most amiért megveszek a Dolce&Gabbana Dolce,remélem hamarosam magaménak tudhatom.
A téma kicsit fejtörést okozott,mert nem igazán volt ötletem,viszont google barátom kidobott egy szép manikűrt,amit elkészítettem magamnak.

Marc Jacobs  parfüm által inspirált manikűr,tavaszias de szerintem erre a kihívásra pontosan jó.




És az én manikűröm





Nagyon cuki az üvege ennek a parfümnek,nem ismerem,viszont már csak az üveg miatt is megszaglásznám.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Opi-Alpine snow 2 rétegben
Cheeky pontozó
Kiko 313
Nicole by opi-Sweet daisy
Bourjois 22
Barry m Foil gold
Rimmel Top coat









28 megjegyzés :

  1. Szépséges, egyszerű, tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki a parfüm üvege és természetesen a hozzá készített manid is! :) Én imádom ezeket a kis virágokat! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon frappáns és szépséges!!!!

    VálaszTörlés
  4. Számomra ennek a manikűrnek kifejezetten tavaszias hangulata van, és nem csak a virágok miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de tényleg tavaszias,az eredeti posztban is látni :) erre a témára jó ez :D

      Törlés
  5. Nagyon aranyosak a virágok, és a színek igazán üdék! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis csini lett. Cukik ezek a virágok. :3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Ebben a körben most a Tiéd a kedvencem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  8. Nagyon tetszik!:) Tök jók lettek a virágok,teljesen olyan mint a parfümön.:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ötletes manikűr lett, szerintem karakteresebb mintájú parfümöt keresve sem találhattál volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm:)

      Törlés
  10. Jól néz ki, aranyos lett :) Sosem láttam még ezt a parfümöt. A gyűrű is tetszik!

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon ötletes és cuki! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!