2014. november 6., csütörtök

Nicole by opi-Back to reality tv

Sziasztok


Legutóbbi Nicole by opi-Keeping up with santa lakk mellé vásároltam ezt.
Nem volt tervben,viszont ha már fizettem a postát,gondoltam,veszek mellé egy másik lakkot.
Őszintén,amikor megérkezett a színe nem tetszett,valamiért nem fogott meg az üvegben.
Ez a lakk 2012 tavaszán jelent meg,engem nem zavar,hogy világos színe van,és már ősz van,néha szeretem a világosabb lakkokat,egyszerűen kívánja a szemem a színeket,így kipróbáltam.
Sokszor vagyok úgy,hogy elutasítok egy lakkot,mert az adott pillanatban nem tetszik,ugye a puding próbája az evés,felkenve sokszor más lesz a véleményünk.

A lakk egy Meténg virág szín,nagyon szép,igazi különlegesség.
3 rétegben fed,száradása pazar,a napfényben megcsillanik a bíborvörös shimmer oldala,itt talált el ámor nyila.
Teljesen odáig vagyok érte,pedig elsőre eléggé leírtam,felkenve nagyon megtetszett,úgy érzem illik hozzám ez a lakk!






Nyomdázva már nem igazán találom szépnek,erre szerintem kár akármilyen minta is.
Viszont megmutatom milyen lett,hátha valakinek tetszik így,színesen.
A mintát a Cici&sisi palettáról választottam,elvileg egy egész körmör betakaró minta,és a gyűrűs és a hüvelyujjamra nyomdáztam csak így,a többi ujjamra egy részét.







Nos összességében a lakk mind a színe mind pedig fedésben kiváló,annak ellenére,hogy a 3 réteges lakkokat nem preferálom, mindenképp újra venném.
Nyomdázás gyanánt lehet más,vékonyabb vonalú minták illenek hozzá,de szerintem tökéletes minta nélkül is. :)



Felhasznált lakkok és kellékek:


Orly-Bonder
Nicole by opi-Back to reality tv 3 rétegben
Cici&Sisi 11 nyomdapaletta mintája
Konad fekete lakk
Kiko 315- Malva scuro,279 Giallo, 491 Rosso tucano a minták kitöltéséhez
Konad top coat




mintával vagy anélkül?






6 megjegyzés :

  1. Mintával is szép szerintem, de valami kevésbé színessel, fehérrel vagy ezüsttel talán még jobb lenne. A nyomdázás is tetszik, de nem érvényesül a tarka minta miatt az alapszín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) és tényleg így van,írtam is,hogy minta nélkül ez a lakk szebb :)

      Törlés
  2. ú, ez nagyon gyönyörű! de most ez nyomdázás nélkül (a sok napi nyomdázott kedvenc után) :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk! Pont ezen gondolkoztam valamelyik nap,hogy kellene valami hasonló lakk,amiben így megcsillannak az apró pelyhek. Hasonló lakkom még nincs. :)
    Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép ez a lakk, szerintem mintával is szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!