2014. november 13., csütörtök

Nicole by Opi-Goodbye shoes

Sziasztok



Végre elérkezett az idő,hogy írjak erről a csodás lakkról.

Ezt a lakkot még jó régen vettem,értsd kb. tavasszal,aztán a dobozban várta,hogy felkenjem.
A Carrie Underwood kollekciós lakkok jól sikerültek,ahogy ez is.A Goodbye shoes egy közepes szürkés,zöld tonusú lakk,felkenve eszméletlen szép.
2 rétegben fed,száradása illetve tartóssága kiváló,elég különleges árnyalat,azt hiszem a készletemben nem igazán volt ilyen árnyalatú lakkom.





Nem tudom,ti hogy vagytok vele,én elég ritkán használok csillámos fedőlakkot,valamiért a nyomdázás a water decals a "menő" nálam,így a csillámos lakkok sokszor háttrébe szorulnak.
Amúgy tudom azt is,hogy simán lehet csillámos lakkra nyomdázni,de ez egy plusz lépés amihez nem mindig van kedvem.

Amikor lakkot vásárolok,5-ből 4 alkalommal veszek egy fedőlakkot.Kihasználtság szempontjából inkább a polcon porosodnak,mint a körmömet díszítik.
A lakk felkenése után sokat gondolkoztam mivel díszítsem ezt a lakkot,akkor eszembe jutott egy Kiko fedőlakk,és felvarázsoltam a körmeimre.
Kiko Fancy 657 Argento,azaz ezüst fedőlakkot vettem elő,jól passzol ehhez az alaplakkhoz.



Nagyon szép ez a fedőlakk,élőben sokkal szebb és csillogósabb mint a  képeken.Teljesen odáig vagyok érte.
A középső és a gyűrűs ujjamra nyomdáztam is,szerintem erre a párosra inkább vonalas minta illik,mintsem valami teli minta.





Az utóbbi idők kedvenc manija lett nálam,a legjobb az,hogy az eMAG oldalon vannak Nicole by opi lakkok,igen jó áron.
Ak szereti ezt a márkát,annak ajánlom az oldalt.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by Opi-Goodbye shoes 2 rétegben
Kiko 657 Argento fedőlakk 
Konad fekete nyomdázólakk
Cici&Sisi 11 nyomdapletta
Konad topcoat




kedveled a csillámos fedőlakkokat? :D




19 megjegyzés :

  1. nagyon jó lett ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett ez a manikűr, remek téli hangulata van! :)
    És az új dizájn is tetszik a blogon. Nagyon ízléses és sokkal kifejezőbb mint az előző!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) De jó,hogy neked is tetszik a fejléc,a régit kicsit már meguntam,kb. másfél éve ez volt kint. Néha jó változás :)

      Törlés
  3. Nagyon klassz szín. Azt hiszem csillámok nélkül jobban bejön...bár, látni kellene élőben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      ez a kollekció nagyon el lett találva,szinte egyik Nicole lakkban sem csalódtam még.A lakk nagyon érdekes,olyan katonai zöldnek tűnik,de van amikor meg szürke.Szuper árnyalat!

      Törlés
  4. Ez a NOPI valami csodás színű! Az emag.hu-n fent vannak a C.A. árnyalatok, nézegettem is őket, de még nem jutottam el a rendelésig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múlt héten rendeltem Erika segítségével,akkor akciósak voltak a lakkok.Eddig csak ebay-ről vettem,meg paráztam a vám miatt,ennek vége!!Emag-on nagyon jó árban vannak,van Gumdrops is,a másik nagy kedvencem,bízom benne,hogy bővül majd a kínálat.
      Én ajánlom ezeket a lakkokat,számomra egyik legjobb márka :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! (-: Furcsa, van pár fedőlakkom nekem is, de a végén sosem azokra szavazik díszítés terén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos én sem.... :)
      de szuper,hogy tetszik ez a manikűr.Köszönöm:)

      Törlés
  6. :3 Hmm, de gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  7. A Kiko csodás, a másik meg nem az én színem :) Nekem is sok fedőlakkom van, de mivel én nem nyomdázok, fogynak rendesen, gyorsabban, mint a sima színek.

    VálaszTörlés
  8. Hű, micsoda csillogás, imádom! ^^

    VálaszTörlés
  9. Tetszik ez a Nicole by Opi lakk,olyan különleges,hogy szürkés zöldes.
    A kiko fedő lakk pedig valami csodálatos!
    A nyomda minta nagyon szuper,már én is szemezgettem vele,hogy használni kellene valamelyik manimnál!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!