2014. november 28., péntek

Őszi vásárlás


Sziasztok



Ősszegyűlt pár termék,amik még nem kerültek ki a blogra,így egy csokorban megmutatom őket.
Első körben örök hála Erikának,aki segített megrendelni a Nicole by opi lakkokat.
A lakkokat az Emag oldalról rendeltük,akkor épp akciósak voltak,választottam pár színt,amiket már kinéztem régebben magamnak,és Erika elpostázta nekem.

Aki olvas rendeszeresen tudja,hogy Nicole by opi az egyik kedvenc márkám,van akinek a Zoya vagy a PP,de nekem ez.Tudom semmi extra,semmi holo varázs,vagy titokzatosan kikevert színek,rajtam ez bírja a legtovább,így egyik kedvenc márkámmá nőtte ki magát.
Eddig angol vagy ebay oldalakról vásároltam,mivel sok angol oldal már nem postáz eu-ba körömlakkokat,így maradt az idegörlő várakozás usából,viszont az otthoni vásárlásban elég döntő szerepe volt a következő történetnek...

Kisebb atrocitás ért ebay-en,egy eladó borzalmasan erőszakos volt velem,mivel az ajánlott csomagot nem kaptam meg-másfél hónapja-,össze-vissza zsarolt engem,hogy jelenteni fog ebay-en,hogy majdnem 300 pozitív feedback-el,csaló vagyok.A csomagot a mai napig nem kaptam meg,jeleztem a postának is,viszont nem vagyok vöröskereszt,hogy a hölgynek ajándékozzak vagy 30eurot,így reklamáltam paypal.Itt vége is lenne a történetnek,a java csak ezután következett.A hölgy minden nap nyomdafestéket nem tűrő hangnemben elmondott mindennek,hogy miért nem tudom,hisz' nem az én hibám,ha a csomag elveszett.....Részemről ez a téma be van fejezve.A pénzt nem kaptam még vissza,remélem visszaadja a paypal,ott is elhordott már mindennek....Érdekes milyen emberek vannak,más 70 euro-s tételnél nem csinál ekkora ügyet...Na mindegy.
Szóval, emag oldalon ezek a lakkok elég jó áron vannak,kb. 70 féle megtalálható,a posta ingyenes,szóval legközelebb amikor megyek haza mindenképp veszek még.


Lakkok balról:

Sweet surrender
Teal me something new
At least pink so: pink :)
On that's just grape:lila



Taupe off my class: barnás
Sing like a bee: fehér arany csillámokkal-egyik legszebb lesz Karira
I shop mintage: menta
Seche restore


A seche restore valami fantasztikus,régen kidobni készült lakkokat élesztettem újra vele :)


A Zoya-Aurora és a Rival de loop sand lakkja is az enyém lett :) 

Ezeken kívül érkeztek még Nicole lakkok egy általam ismert,és bevált webshopból,sajnos itt közel sem ilyan nagy a választék,mint emag-on.



Hello world: egy naracssárga krémes 
A Phil's paradise: szürkés metálos
Carried away: arany csillámos
Backstage pass: barnás csillámos
The grape debate: lila

P2 lakkos pult volt az,amit nyugiban szerettem volna megnézni,és erre hétfőn sort is kerítettem.
A lakkok már nem akciósak,így is 600ft volt darabja,szóval választottam magamnak néhány színt.
Mivel már előre eltervezett listám volt,egy-két lakk kivételével sikerült mindent megvennem.
Leginkább a sand és a matt lakkok vonzottak,sajnos a sand része eléggé le volt fosztva.





Color victim lakkok kínálata silány,így ebből csak 2 darabot vettem,de érzésem szerint jól választottam.



Kiko  nagy részét az outletben vettem,ahol darabja 1 euro.Ezek mellé vettem még 2 fedőlakkot,ezeket hasztalannak érzetem kitenni.

A Real glare lakk az idei évi Karis kollekció darabja,csodás homoklakk,erre már fenem a körmeim,alig várom,hogy kitaláljak vele egy manikűrt.


Real glare,663,380,370


Quick dry lakkokról,eddig csak két dabaom volt,és tényleg nagyon gyorsan száradnak.
Ezt a vonalat jobban kedvelem,mint a sima kiko lakkokat,egy piros dupe nagyon dupe is belecsusszant a kosaramba.




ColourAlike rendelésem is megérkezett végre.
Mindenképp szeretettem volna kipróbálni a Shinner lady és a Black saint lakkokat.
Ezek mellé csaptam még 3 színt,hogy ne árválkodjanak az úton.


497,502,496


Nyomdapaletták terén ami végre megérkezett,a Bundle monster 2014-es cyo kollekciója.
Nagyon jók a minták,az összes paletta tetszik kivételesen.
Alig várom,hogy kipróbáljam őket :)























És a legvégére hagytam 20 sminkszivacsot,ezeket szeretem a gradient készítésekor.
20db akciósan 1,5 euro volt.





mi keltette fel az érdeklődésed innen?!


19 megjegyzés :

  1. Hűűű, mennyi minden! A kérdésre a válasz: menta NOPI, Colour Alike lila lakkok, de elsősorban a fekete és fehér?ezüst CA, mert azok benne vannak a kosaramban, már csak végső lökés kell, hogy akkor megvegyem, ne vegyem?
    Bolond emberek mindenhol vannak, remélem, visszakapod a pénzedet és nem veszed magadra más idiótaságát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oki a CA szürke és fekete lakkot megpróbálom egy maniban tesztelni neked a hétvégén :)
      persze,neten sok a hülyeség,az ilyen veszekedésbe meg piszkálódásba nem vagyok partner,szóval majd intézkedik a Paypal :)
      Az biztos,hogy a való életben is vannak ilyen emberek,ezeket simán lehet kezelni,egy jól fűszerezett poénnal.
      Az élet drága ahhoz,hogy mérgelődjek,elég ritkán húzom magam fel,talán szökőévben egyszer,de akkor nagyon :)
      Ennek a hölgynek sem válaszoltam,még erre sem méltatom,azt hiszem ebben minden benne van :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. :D tudtam,hogy neked az fog tetszeni :)
      az egy fedőlakk,majd ezt is tesztelen egy Karis maniban :)

      Törlés
  3. A Kiko lakkok a legszebbek a lemezekkel együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) végre valakinek tetszenek a lemezek :)

      Törlés
  4. A Nicole By OPI lakkok a legszebb színűek, nagyon tetszenek, pedig általában sötét szín párti vagyok. :D (mármint a felső sorra gondolok, a többi közül a sötétlila a nyerő számomra). A P2 lakkok miatt irigység (csak JÓ értelemben ((-: ), de mindegyik nagyon szép, és a paletták is.. (-:
    A Rossmann szórólap szerint a Rival de Loop Young termékek akciósak lesznek a jövő héten, megint megnézem a mi kis eldugott üzletünkben, hátha szerencsével járok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább a sötétebb lakkokat kedvelem,de hát nem lehet minden második mani a blogon fekete :D
      Ha legközelebb megyek haza,és érdekelnek a P2 lakkok,szívesen veszek neked ami kell,és otthonról elpostázom :)
      A Rival lakkok nekem tetszenek,a holo lakkokat mindenképp ajánlom :)

      Törlés
    2. Igen, ezzel egyet értek, hiszen úgy jó a blog, ha változatos. ;)
      Akkor ha valóban nem gond Neked, visszatérhetünk rá, tényleg régi vágyam kipróbálni P2 lakkot. (-:
      Hát, a Rivallal nem lett szerencsém. Túl kis város ez ahhoz.. Ha minden igaz a hétvégén megyünk a Dunántúlra, hátha látok valahol. (-:

      Törlés
  5. Hű mennyi szépség! :)
    Nem is tudtam, hogy Emag-on körömlakkok is vannak, bekukkantok hozzájuk!
    Rival de Looptól én a holo lakkokat vettem meg, illetve úton van egy Bundle Monster csomag is (eldöntöttem, hogy szépen sorban megrendelem az összes, még hiányzó kollekciójukat, mert mostanában ezek a lemezek a kedvenceim).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is teljesen véletlen láttam valahol valaki kommentben említette... :D Nekem nagy pozitívum,hogy van Nicole :)
      A BM tényleg nagyon szuper,nekem egyedül a 2010-es újragyártott paletták hiányzonak....Most a Pueen új előrendelhető kollekcióját vettem meg...kíváncsi vagyok élőben tetszeni fog-e.

      Törlés
  6. Örülök,hogy épségben megérkeztek a lakkok!:)
    Nekem minden nagyon tetszik amiket mostanában vásároltál!
    A lemezeken csodás minták vannak!
    A lakkok közül ami leginkább kíváncsivá tesz az a Kiko Real glare és a 663 lakk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm mégegyszer a segítséged :)

      Törlés
  7. az a karácsonyi kiko lakk nagyon szép!!!! arra nagyon kíváncsi vagyok, illetve P2 és color victim lakkokra. a colour alike lakkokra most rákattantam, velük is álmodtam, szóval holnap egyet-kettőt tuti hazahozok :D

    VálaszTörlés
  8. A fekete holo Colour Alike lakkot pont ma vettem meg, alig várom, hogy kipróbáljam :) Csodás persze a többi is.
    Sajnálom, hogy ilyen kellemetlen atrocitás ért téged, sosem értettem miért jó az, ha pocskondiázhatnak egyesek másokat pláne olyasmiért, amiről az illető nem tehet :(

    VálaszTörlés
  9. A csillagászatos nyomdalemez a kedvencem, de a dinók is extrán aranyosak :-) A Kiko lakkok között ismét vannak csodaszépek, és remélem, hogy minél több dolgot mielőbb láthatunk majd Nálad manikűrben is :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!