2014. november 29., szombat

P2 Sand style-060 Strict


Sziasztok



Nem is olyan régen,még mielőtt rövidebb lett volna a körmöm,egy szép, mégis elegáns szürkés manikűrre vágytam egy kis nyomdázással megfűszerezve.
A mutató, kis- és hüvelykujjamra a P2-Strict homoklakkját kentem fel,ami egy lilás,szürkés lakk,elég nehéz behatárolni a színét,sok-sok szürke glitterrel.Én mellé egy szürke átmenetet képzeltem el,amit meg is valósítottam.
Az átmenet abszolút nem jön át,mert simán nagyon snassznak éreztem,így kentem rá egy réteg Catrice-Rest in the forest csillámos lakkot,ami véleményem szerint csak és kizárólag fedőlakként szuperál.
Erre nyomdáztam pár virágot,az összhatás magáért beszél.











A P2 sand lakk nagyon tetszik,a két réteg felkenése közt én vártam,addig elkészítettem a többi ujjamra a mintákat,illetve felvittem az átmenetet,az utolsó két képen látom igazán a P2 szürke oldalát.
A lakk kb. 600ft-ba került,ami abszolut reális ár érte.
Imádom ezt a virágos mintát,szinte minden lakkra passzol,csillámos alapon tetszik csak igazán.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
P2-060 Strict 2 rétegben
Kiko szürke lakkok
Sminkszivacs
Catrice-Rest in the forest 1 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Pueen SE04B
Konad top coat




elnyerte a tetszésed ez a manikűr?




13 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett a manikűr!
    A szürke ugyan nem tartozik a kedvenceim közé, de így nagyon tetszik! Nekem is ez a virágos minta a kedvencem ezekről a lemezekről :D

    VálaszTörlés
  2. aztaleborult!!!!! ez nagyon királyságos!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon elegáns lett a manikűr, nagyon eltaláltad! (-: Erre a lemezre már fáj a fogam régóta, nagyon jól kihasználható. (-:

    VálaszTörlés
  4. Uramisten, ez valami káprázatos lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Mostanában szeretem a hasonló színvilágú manikat, a virág pedig tényleg mindenhez megy!

    VálaszTörlés
  6. nagyon szuper, gyönyörű ez a minta. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez bekerült az általad készített kedvenc manikűrjeim közé, nagyon szép lett :-)

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos elegáns manikűr! Instán is láttam már és nagyon tetszik!:)
    Mindig van egy új szuper manid ami az aktuális kedvencem lesz! Most ez az! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!