2014. november 5., szerda

SinfulColors-Starry night


Sziasztok

Mai napra egy igazán különleges kis lakkot hoztam,ez pediga Sinfulcolors-Starry night.
Mindenképp szerettem volna ezt a lakkot,így ebay meg is rendeltem relatív olcsón,persze ha itt levadásztam volna a boltban,egy másik lakk árát megspóroltam volna.
Mivel nehéz egy-két lakkot illetve kollekciót találni a Sinfulcolors pultokon,így a biztosra mentem és megrendeltem.
A lakk egy fekete alapszín amiben milliónyi holó csillám van,én felfedeztem benne nagyobb glittereket is.
Érdekes,mert a promóképeken nem láttam a nagyobb glitteretek,azt hittem a lakk hibás,de megnyugtatásomra szolgált,hogy ez ilyen.
A lakk tökéletes,abszolút nagy favoritom lesz,két rétegben fed,a száradása gyors.





Nyomdázás gyanánt,a Moyou Gothic palettájára esett a választásom.
Ezért a palettáért teljesen odáig vagyok!!! Az összes mintsa tetszik,nagyon nehezen tudtam választani róla.







Imádom ezt a manikűrt,nem igazán volt szívem lemosni. :D


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
SinfulColors-Starry night 2 rétegben
Moyou London-Gothic collection-07
Konad fehér nyomdázólakk
W7 Nude lakk 
Nicole by opi-Keeping up with santa
Konad top coat








kedveled a fekete csillámos lakkokat?
szoktál fekete lakkot hordani?







14 megjegyzés :

  1. Gyönyörű szép az a lakk*-* A kisujjadon lévő minta tetszik a legjobban:))

    VálaszTörlés
  2. Fekete lakkot stílusosan múlt hétvégén viseltem, de ritkán szoktam, inkább csak máson tetszik. A madaras nyomdák nagyon tetszenek, meg a lakk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      engem ez a lakk abszolút tükröz :) a minták is :)

      Törlés
  3. A fekete szín nekem már túl sötét a körmeimen, nem szeretek ennyire sötét lakkot viselni,
    de nyomdázva nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) az biztos, a fekete lakk nem mindenkinek áll jól...

      Törlés
  4. Szuper jó lett, de itt most leginkább a minta tetszik és az egész lemez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lemez nagyon szuper,örülök,hogy ezt választottam :) szerintem egyik legjobb a gothic kollekcióban.

      Törlés
  5. Fú, hát én teljesen szerelmes vagyok ebbe a lakkba, szerintem nagyon szép. Mondjuk nekem természetellenes vonzódásom van a sötét, csillámos lakkokhoz, de hát nna, tényleg elég jól néz ki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      akkor ebben hasonlítunk egymásra :) Imádom a sötétebb, fekete,bordó lakkokat :) Ha csillámos plusz pont :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez a nyomda minta! Szuper jól összeraktad őket!
    A SinfulColors lakk pedig csodás!

    VálaszTörlés
  7. SZép lett. Szépek ezek a minták. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!