2014. november 18., kedd

Yankee Candle-Vélemény


Sziasztok


A Yankee gyertyás haulomról már készült bejegyzés,ha nem láttátok volna itt és itt újra olvashatjátok őket.
Nos október elején lángolt fel az örület,nem is hagyott alább.
Akkor egy elektromos párologtatót vettem,plusz hozzá volt egy Black cherry tart,az olvasztás után a szívem is elolvadt,innentől nem volt menekvés.Black cherry egyik kedvenc illatom,pont jó,pont friss és pont nekem való!!
Az elektromos párologtató nem olcsó,viszont közel másfél hónap használat alatt simán visszahozta az árát,mint amennyit mondjuk teamécsesbe fektettem volna.
A legjobb benne,hogy a tart taró része levehető,így egyszerűen kiszedhető belőle a viasz.Eleinte lekesen tettem bele az aluminiumot,ami eszétikai szemponból nem volt előnyös,viszont a tart kiszedése végett mindenképp.Majd egy szép napon az aluminum kilyukadt,így a viasz a tartóban végezte.Ekkor elég nagy pánik fogott el,sok helyen olvastam a viasz csak darabokban lehet kiszedni...Én mélyhűtőbe tettem,fél perc alatt kipattant a tart,egyben!!!
Most már csak így használom,vagy este kiöntöm a viaszt még folyékony állapotban.

Szóval aki nem szeret pepecselni meg bíbelődni a teamécsessel,annak ajánlom az elektromos készülek beszerzését,tudom,hogy nem olcsó,viszont mindenképp behozza az árát.



Az illatokról pár szó.

Szerintem nagyon egyéni kinek melyik illat tetszik.Szóval ebben nem biztos,hogy mindenkivel egyet fogok érteni.
Nekem a vaniliás illatok nem tetszenek,az erős tömény illatokat is próbáltam kerülni.
Egy-két tart befogta a porcelánt,aminek ugyan nem örültem,de melegítés után szépen ledobta a színt.
Én a tartokat többször használtam,szilárd állapotban kiszedtem őket,és egy másik alkalommal újra használtam,vagy épp kevertem egy másik illattal.

A tartokat pontoztam,5 a legjobban tetsző illat,az 1 amit nem vennék újra.





Midnight oasis

Egy nyugodt, sivatagi vidékre kalauzolja el, ahol az éjféli, hűs szellő magával hordozza a frissítő citrus és a meleg szantálfa illatát.



Ez az illat egyik kedvencem,nagyon kellemes,engem megnyugtat.A színe lilás a tálkában,kiszedése ennek is egyszerű volt szilárd állapotban.A tálkát nem fogta be.
Ezt mindenképp újra fogom vásárolni,nálam ez 5 pont.



Bahama breeze

Az ananász, a grapefruit és a mangó üdítő, trópusi keveréke.



Ezt mindenképp a trópusi hatása miatt vettem meg,elég jó kis illat,inkább nyárra tudom elképzelni mint így hűvesebb napokon.
A tálkában kékes,már-már tengeri hatást keltő színe van,nem fogta be a tálkát,és a kiszedése is egyszerű volt.4,5 pont


Amber moon


Az arany borostyán varázslatos illata egy kevés pacsulival és szantálfával.



Első használtakor kicsit férfias illatnak éreztem,igazi őszi,melegséget árasztó.
Egy finom tea mellett élveztem az illatot,amikor kint már hűvösebb levegő volt...

Olvasztás után barnás-arany színre van,nem fogta be a tálkát,kiszedése sem okoztott gondot.
Mindenképp újraveszem,5 pont.



Citrus tango


A napérlelte narancs, citromhéj és grapefruit igazán citrusos keveréke.




Ezt mindenképp a citrus érzés miatt vettem meg,imádom a gyümölcs illatokat,a mangót a lime és a narancs illatát.


Ez kicsit csalódás volt,én alig-alig éreztem.Pedig 3x kipróbáltam.
Felolvadva sárgás színe van,kiszedése is egyszerű volt,viszont nem biztos,hogy újra megvenném.
2,5 pont




Mandarin Cranberry


Egy kirobbanóan élénk, édeskés gyümölcsíz: napérlelte narancs és vörös áfonya illata.




Nos ez az illat az,ami eddig talán a legerősebb volt.
Nagyon tetszik,tiszta Karácsony feeling.Elég erős ahhoz,hogy beillatozza a szobát.Nálam ez 5 pont



Cranberry pear


Az édes és a fanyar igazán kellemes keveréke… a friss körte és az áfonya szirup páratlan kombinációja.




Tőle többet vártam,annyira nem adta vissza azt,amit vártam tőle.
Nem rossz de nem biztos,hogy ót újra venném.
Befogta a tálkát!!!Kiszedése sem volt gyerekjáték,szóval ő nálam 1 pont





Cinnamon stick


A fűszeres fahéj és a szegfűszeg erőteljes jellege alkotja meg ezen illat igazi zamatát.



Nagyon jó ez az illat,ez is Karácsony feeling,elég erős is,szóval ezt több kicsi darabban olvasztottam fel.
Színe barnás a tálkában,kiszedése egyszerű volt.
5 pont.





Spiced orange



A napsütötte citrus és a csípős gyömbér egyedi keveréke.



Ő sem volt rossz,én a citrust nem igazán éreztem benne.
Nálam ez 2 pont.






Pink sands




Az élénk citrusok, édes virágok és a fűszeres vanília mesés keveréke egy egzotikus sziget atmoszféráját hozza el otthonába.




Kellemes nem túl hivalkodó illat,a tálkában kellemes rózsaszín.A keverék pont jól el van találva.
5 pont




Snowflake cookie




Egy új, karácsonyi édesség, ami biztosan elvarázsolja Önt… egy tökéletesen szép ünnepi sütemény, finoman díszített rózsaszín cukormázzal.




Nekem ez az illat kicsit sok volt,olyan volt mint valami édességboltba szabadultam volna be.
Kicsit tömény egy fél tart,utána már kisebb darabokba szedve égettem.Úgy bevált.
4 pont




Black coconut


Napnyugta a paradicsomban... a kókusz, a cédrusfa és a tengerparti virágok aromájának keveréke teszi varázslatosan nyugodttá az estét.




Ez az illat nagyon tetszik.Igazi csemege.
5 pont




Candy corn



Az ismerős, édes kukoricás cukorka aromája, amely felidézi a Halloween-i bolondságokat.




Halloweenkor ezt használtam,igazi édes cukorka,nagyon szuper,kellemes illat.
Olvadás után naracssárga,kiszedése egyszerű volt.
Ez az illat nálam egy hétig tartott!!Teljesen elégedett vagyok vele.
5 pont





Icicles

Egy igazi téli illat, amelyben keveredik a jeges fenyőágak és a fűszeres fahéj aromája.




Ezt tegnap használtam,jaj olyan finom.Kicsit csípősen friss igazi téli illat.
5 pont mindenképp újraveszem.



Midsummer's night



Egy erőteljesen férfias jellegű nyári illat.


Tényleg férfias illat,ennek ellenére nem ájultam el tőle.

3 pont


Witches brew


Az édesen fűszeres és egzotikus pacsuli aromája egy magával ragadó Halloween-i varázslat.



Nekem ez az illat elég erős volt,sőt a páromnak is,így csak a fél tartot égettem el.
Érdekes illata van...
3 pont



Honey glow


Ezen édes illat kellemes és magával ragadó kisugárzása megteremti a tökéletesen nyugodt légkört otthonában.




The best!!!!!Imádom!!!
5 pont





Vanilla lime


Egyszerű és frissítő, a vanília gazdag krémes aromája, édes cukornáddal és lime-citromhéjjal.



Nos tőle erős hányingerem voltegy fél tartot égettem el,fél óráig....
-1 




Eddig ennyi tartot próbáltam ki,relatí,hogy sok vagy kevés,néha a meglévő már használt tartokat egymással is kevertem.
A Yankee rajongásom nem fog alább hagyni,mindenképp szeretnék újabb és újabb illatokat kipróbálni.



Kommentben várom azokat amiket ajánlotok nekem kipróbálásra :)




29 megjegyzés :

  1. Örülök, hogy írtál az illatokról, bár nekem néhányról más a véleményem... Hát, nem vagyunk egyformák, ízlések és pofonok :D
    A Cranberry pear tartot már többször majdnem megvettem, mert nagyon tetszett a boltban, de ha így lepontoztad szerintem nem fogom. Még a Candy Canle Lane tetszik, de nem tudom milyen lehet a vaníliás-mentás kombináció. Nekem az a furcsa, hogy van olyan illat ami 2-3 nap alatt elillan, de néhány tart majdnem 2 hétig is illatozik. Én pont a Candy Corn-nal tapasztaltam, hogy 3-4 égetés után (általában kb. 2 órára kapcsolom be a párologtatót) már alig érzetem, neked pedig az volt a legtartósabb...
    Nekem a Sugared Apple volt kicsit csalódás mert iszonyatosan erős fejfájdító az illata és a tömény alma aroma kaparta a torkomat. A jelenlegi kedvenceim a Fireside Treats ami finom marshmallow illatú, de nem túl gejl és a Red Apple Wreath (ezt egyébként a férjem választotta) szerintem ez a legfinomabb karácsonyi illat, olyan mint az édes forralt bor. Viszont nagyon erős, úgyhogy ezt csak fél-egy órára szoktam bekapcsolni. (Most pont ez van a párologtatómban.) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy hasznosnak találatad a bejegyzést:)
      Írtam is,hogy nagyon emberfüggőek az illatok,ahogy sok más is az életben,szerintem kifejezetten nehéz egy-egy illatról olyan veléményt formálni,hogy mindenkinek jó legyen.Bevallom elég nehezen kezdtem bele a bejegyzésbe ezért is,mert ugye nem akartam elfogult lenni és azt írni,de szuper ez az illat,közben nekem gyomorforgató. A leírtak az én tapasztalataimat tükrözik,amivel nem kell ugye mindenkinek egyetértenie :)
      Nos a Candy cane lane-t megvettem én is,egyenlőre még nem próbáltam ki.A Sugared apple-val még nem találkoztam...Fireside treats volt amit ki-be pakoltam a kosaramból,végül nem vettem meg :D A Red apple wreath megvan,de még ezt sem próbáltam ki :)
      Én észrevettem,hogy volt olyan tart,ami nem volt teljesen légmentesen zárva,azok kevésbé bírták a kiképzést.....:(

      Törlés
  2. Elöljáróban annyit hogy a Te első Yankee Candle posztod után estem szerelembe és vásároltam össze annyi tarts-ot, hogy jelenleg is egy egész dobozka van teli olyanokkal, amiket még nem próbáltam, de már a következő rendelésem anyagát gyűjtögetem. Egyszerűen IMÁDOM :)

    A most leírt illatok közül párat már próbáltam, nagyrészt egyezik veled a véleményem a Witches brew-t például meg sem bírtam várni hogy felolvadjon, ki kellett szednem annyira nem jött be szegény.

    Amit ajánlani tudok:
    Farmer's Market: nagyon vidám, gyümölcsös kicsit fűszeres
    Ginger Dusk: a gyömbér miatt érezhetően citrusos, de mégis van egy finom édes süti illata, így együtt pedig nem émelyítő hanem frissen-édes, áá nagyon jó! :)
    Berrylicious: nagyon finom áfonyás illata van, én a vaníliát egyáltalán nem éreztem ki belőle, nagyon jó kis őszi illat
    Home Sweet Home: a jelenlegi kedvenc, tegnap este ezt olvasztottam és isteni! Nekem karácsonyi hangulatot áraszt, nem túl erős de azért domináns. Olyan kis kuckózós illat :)
    Salted Caramel: Igazi égetett karamella, én személy szerint nem tudom milyen a só illata, szóval azt sem tudom az mennyire érvényesül benne. Viaszont nagyon nagyon erős illata van! Egy felet olvasztottam fel, de még kihűlt állapotban is éreztem az illatát amikor beléptem a szobába.
    +1 Fireside Treats: szegénytől szabályosan felfordult a gyomrom, olyan gagyin émelyítő illata van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy,köszönöm szépen :)
      Listám nekem is van,elég hosszú is....De kíváncsi lennék a tiédre :)

      A Farmer's market-et már nézegettem.A Ginger dust az megvan,de még nem próbáltam ki,Home sweet home-ot is felírtam,köszönöm,a Salted Caramel-t is köszönöm,erre is nagyon kíváncsi vagyok. :)
      A Fireside treats lesz a kakukktojás :D Szerintem élőben kéne éreznim,hogy kell-e vagy sem.Persze a tart-ok nem olyan drágák,hogy ha nem is tetszik,megbánjam,hogy megvettem :)

      Törlés
    2. Listám igazából nincs, mert nagyjából rajta lenne az összes tart :D Most ősszel az ősziesebbek, lassan áttérek a karácsonyiakra aztán tavasszal a virágos és így tovább :) Főleg, hogy sajna a közelben nincs bolt ahol szaglászni tudnék így csak a leírásokra hagyatkozom. De ahogyan írtad, nem olyan drágák hogy nagyon rágjam miattuk a körmömet, egy próbát szinte minden illat megér :)

      Közben rájöttem, hogy a nem a Fireside treats a gagyi hanem a Merry marshmallow, csak összekutyultam mert mindkettő pillecukros illat :D Bocsi :) A Fireside megvan csak még nem próbáltam ki, de zacsin keresztül tetszik :)

      Törlés
    3. felírtam :)
      én felfedeztem pár pici boltot,ahol tudok venni pár tart-ot,így csábultam el a Vanilla lime-nak.Olyan jó lime illata volt,semmi vaniliás,gondotlam ez szuper lesz.Hát 15 percet égett majdnem hánytam :( fuuu soha többet :D

      Törlés
  3. A Black Coconut és a Candy Corn nekem is nagyon tetszik, a Mandarin Cranberry viszont valahogy nem az igazi...az Icicles eddig elkerülte a figyelmem de legközelebb megszagolom! :)
    Az én abszolút kedvencem a Fireside Treats és a Soft Blanket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Soft blanket nekem is kell,már csak a maci miatt is :)
      Icicles nagyon szuper szerintem decemberben,amikor kicsit hidegebb van,és az ember szeret egy jó könyvet olvasni a meleg takaró alatt,nos ezt az illatot én így képzelem el a szobámban :)

      Törlés
  4. Atyaég, mennyi Yankee!!:D
    Nem volt még hozzájuk szerencsém, de most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok mit tudhatnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akár a mottóm is lehetne:egyszer élünk,de akkor nagyon :)
      ha már befektettem az elektromos párologtatóra,gondoltam nem két tart-ot szeretnék benne égetni,akkor rendeltem egy jókora adagot netről.
      Amúgy ajánlom őket,szerintem sokkal de sokkal jobbak,mint a boltokban kapható gyergyák,közhelyes de valóban így van.Addig én sem hittem el,amíg be nem adtam a derekem.De vigyázz,mert simán mániává nőheti ki magát :)

      Törlés
  5. Ó, én pont a Cranberry Pear-től vagyok elájulva, még csak fólián keresztül szimatolom, de megőrülök érte :P

    VálaszTörlés
  6. hhh botrányos vagyok. Annyit olvasgatok ezekről a tart-okról, főleg nálad, hogy nem bírtam tovább és leadtam az első rendelésemet 7 db illatra. Lehet, hogy új függőség alakul ki? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Candy cane lane, Black cherry (ez a te hatásod : ), christmas cookie, christmas eve, salted caramel, snowflake cookie, witches brew.
      csak azt bánom, hogy a candy corn-ről lemaradtam, az angol oldalon meg olyan brutális postaköltséget írt hogy el is ment a kedvem tőle. :(

      Törlés
    2. melyik oldalon nézted?
      mert ahonnan én rendeltem 25 font velett volt húzós a posta.

      Törlés
    3. A brit webshopot néztem. Eredetileg itt is 2,5 fontot írt, de chekout után átkonvertált euróba, adott hozz 33 euró postát és elnézést kért, mert az eredeti árakat más címekre szabták... :(

      Törlés
    4. http://www.yankee.co.uk/delivery-info
      ha ezt nézted,itt 2,95 font tutira a posta,mert innen rendelem a tartokat.

      Törlés
    5. Tudom, engem is ez trükközött ki.... nem is értem, fogta magát és átváltott euróra és hozzácsapta ezt a brutál postát. Remélem, csak rendszerhiba lehetett, majd még teszek egy próbát vele. Ma viszont megkaptam a csomagomat, hát teljesen el vagyok ájulva mindegyik illattól. Azt hiszem, ez olyan függőség, amitől nem egykönnyen szabadul az ember. A witches' brew-val fogom kezdeni, amint hazaérek. :)

      Törlés
  7. Kb. a felét ismerem-szeretem azoknak amiket vettél. :)

    A Lake Sunset illatot ajánlom Neked. Az a kedvencem. Annyira különleges illat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhh az megvan. :D
      Nem hiszed el,pont ma reggel gondolkoztam,hogy kipróbálom.Aztán valamiért a Ginger dust maradt a kezemben,szóval amikor hazamegyek az az illat fog várni.De legközelebb a Lake sunset lesz a soros :)

      Törlés
  8. Az nem kérdés hogy függőség. Én két éve indultam el a lejtőn, és nincs megállás. Szigorúan tart függő vagyok, nekem a mintagyertyák nem jöttek be, az üveges gyertyákra meg nincs pénzem. :) Amikor én elkezdtem az őrületet, akkor még 270 Ft-ot fizettem egy tartért, ami hát lássuk be, szinte ajándék. Az angol webshopból is szoktam rendelni, mert van olyan illat, ami kis hazánkban nem elérhető, és a postaköltség 2,5 font, ami a "még kibírom" kategória. Na így az évek során összegyűlt több, mint 100 példány, a magyar webshopból nincs olyan ami ne lenne meg (sajnos hazafelé útba esik a mintabolt...) és persze ott vannak azok az illatok, amiket már nem lehet kapni, vagy limitált volt. Én nagyon-nagyon kicsi darabot szoktam letörni belőle és az teszem bele a párologtatóba, én tuti kidobnám a taccsot ha egy felet vagy egy egészet használnék egyszerre. :D Ja és ha elhasználtam a tartot, akkor a cuki matricákat beragasztom egy kis jegyzetfüzetbe, mert sajnálom kidobni, annyira szépek. :D Szóval a rossz hír az, hogy igen: a Yankee függőséget okoz. :D Az erő (és az illat) legyen veletek! :D Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem maradok a tartoknál én is. :)
      Milyen jó volt olvasni,hogy írtad, a matricákat egy füzetbe ragaszgatod,mert én is ezt csináltam.Most onnan írtam ki,mely tartokat próbáltam ki eddig.Plusz azért a füzetnek elég jó kis illata van :)

      Én ahol használom a párologtatót elég nagy szoba,így valószínüleg kicsi darabok nem töltenék be a szobát.Sajnos van olyan illat ami elég gyenge,még akkor is ha az egész tartot elégetem.
      Eddig én is angol oldalról rendeltem,viszont abban annyira nem vagyok jártas,melyik illat nem elérhető otthon.Így vaktában vásároltam eddig,illetve Katy segített a döntésben.
      Nem tudom próbáltad-e a red velvet illatot,én ezt szerettem volna megvenni,mert sokat írták,hogy szuper,de már nem kapható. :(

      Törlés
    2. A Red velvet az egyik kedvencem, anno vettem belőle utánpótlást, de már csak egy fél van belőle. :( Nagyon intenzív és édes illata van, tömény torta. Na abból ha sokat teszek, akkor tényleg taccs és fejfájás a vége. :) Egyébként igazad van, illata válogatja, a Soft blanket-ből pl. sokkal többet kell raknom az égetőbe, mint mondjuk a másik nagy kedvencemből az Amber moonból. Talán a férfiasabb, téliesebb és édesebb illatokból kevesebb kell, mint a lágyabb, tavaszias, nőies példányokból. Egyébként Red velvetet láttam az ebay-en, úgyhogy kis szerencsével és némi befektetéssel elérhető, bár az amcsik valamiért nagyon nem szeretnek Európába postázni... :( Virág

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. iii akkor mindenképp kipróbálom.köszönöm,hogy írtad....
      találtam egy oldalt ahol van: http://yankeecandlestore.nl/index.php?main_page=index&cPath=63
      innen megrendelek majd,amikor elfogynak a tartok.
      még van pár amit ki kell próbálnom,addig nem akarok újabb adagot venni. :D legalábbis bízom benne,hogy nem rendelek :D
      de ha van még olyan amit kipróbáltál,és szerinted érdemes,várom a válaszod :) (töröltem a kommentem mert nem volt jó a link )

      Törlés
    5. http://yankeecandlestore.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=63_394&products_id=2763
      itt van, csak sikerül beillesztenem :)

      Törlés
  9. Mango Peach Salsa, Margarita Time, Black Plum Blossom – ezek biztosan tetszenének Neked, mert gyümölcsös, nem túl nehéz illatok. Emellett a French Lavender igazi klasszikus levendulaillat, amit én nagyon szeretek, és még a Sweet Apple jut most eszembe hirtelen, ami igazi érett alma illatát idézi :-)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Örülök, hogy sok véleményt olvashatok, azóta engem is megfertőztetek :D
    Találtam egy angol oldalt, rengeteg akció van és a posta 2.95 font 25 font-ig.
    http://www.yankeedirect.com/

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!