2014. december 20., szombat

Hard candy



Sziasztok



Múlt vasárnap a párommal arról beszélgettünk,mennyire nem kedvelem a kemény cukorkákat.
Itt szokás sokszor fogyasztani-főleg ilyenkor-,valahogy nekem nem jönnek be.

Akkor eszembe jutott,milyen jó lenne ilyen jellegű manikűrt készíteni-tudom mánia,de már manikűrökben gondolkozok legtöbbször. :D

Ehhez 5 Sinfulcolors lakkot választottam,azt is megállapítottuk,hogy ezek a cukorkák mindenféle színben pompáznak.

Elkészítése elég gyorsan végbement,5 nyomdázópárnára-amúgy 10-re,mert a manikűrt másnap mostam le- felvittem a mintát,majd az egészet a Sinfulcolors lakkokkal töltöttem ki,száradás után lehúztam.






Ebben a hónapban nekem ez a manikűr tetszik a legjobban-sorry de kicsit már unom a Karisokat-egyszerű mégis látványos.
Legjobban talán a zöld csillámos áll hozzám közel,de a piros is fantastikusan néz ki a többi lakk mellett:)



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Sinfulcolors-Beautiful girl-kisujj
Sinfulcolors-Real teal-gyűrűsujj-silk
Sinfulcolors-Baby blues-középsőujj
Sinfulcolors-Solar flux-mutatóujj
Sinfulcolors-Gogo girl hüvelykujj
Konad fehér nyomdázólakk
Moyou london-Princess collection 08
Konad top coat



hordanál ilyen manikűrt?







17 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik, én is unom már a karácsonyos körmöket, pláne, hogy egész tavaszias az időjárás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó nektek.Itt nagyon hideg van :(
      Végre nem vagyok egyedül,hogy unom a karis manikat :) köszi!!!!

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szerintem karácsonyra is simán jó lenne. Olyan a mintája mint a candy cane. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? :)
      örülök,hogy tetszik.köszönöm :)

      Törlés
  3. Nagyon szép!
    A gyűrűs ujjadon tetszik legjobban a zöld csíkos,mert az csillog és nem a hagyományos cukorka szín! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vidám! Én sem szeretem a keménycukrot, gyereknek fulladásveszélyes (tudom, parás vagyok), felnőttnek fogrontó. Karácsonyra csinálok karácsonyi manit, de most nekem is kék-piros körmöm van, egyáltalán nem karácsonyi.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik! (-: Én szeretem a cukorkát is. :D
    Én csak magára az ünnepre tervezek karácsonyi mankűrt, azt hiszem valami egyszerűbb lesz, hogy ne vegyen el sok időt, aztán majd meglátom. Valahogy igazi inspirácóm sincs rá, lehet, mert nekem sincs ilyen hangulatom. Utána meg a Tankcsapdára úgyis más kell. :D

    VálaszTörlés
  6. Szó szerint nagyon édes lett! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!