2014. december 1., hétfő

Hello December!



Sziasztok



Elérkeztünk az év utolsó hónapjához,így megalkottam a december köszöntő manikűröm.
Én már teljesen Karácsonyi hangulatban vagyok,nálunk jövő héten már felállításra illetve díszítésre kerül a Karácsonyfa.

Már réges régen megvettem a Zoya-Chyna lakkját,de eddig még nem volt kedvem illetve alkalom  
sem,hogy fekenjem,viszont ma késztetést éreztem rá.
Homoklakk lévén igazán csillámos,nagyon szép piros,ebben jól érvényesülnek a piros csillámok is,felkenve már az első ecsethúzásnál tátva maradt a szám.
Mostanában különösen kedvelem a piros lakkokat,kerestem a tökéletes piros homoklakkot,azt hiszem ez lenne az.
A lakk 2 rétegben fed,a finishe matt,és gyorsan szárad,az ecsete tökéletes.
Ez mellé felkentem egy piros Sinfulcolors lakkot,és a nyomdázás sem maradhatott le.
A Sinfulcolors-Sugar sugar lakkja egy metálos piros,nagyon szép árnyalat,és hajaz a Nicole by opi-Keeping up with santa,és a P2-650 Fever lakkjára,hát pirosból sohasem elég :)









Nyomdáza ilyen lett







Összességében a Sinfulcolors nagyon szép,de még mindig a Nicole by opi a kedvencem,a Zoyáról csak jókat tudok írni.
Egyszerűen imádnivaló piros,egy csipetnyi csillogással,aki kedveli a homoklakkokat és a piros lakkokat is egyben,annak ajánlom!!!



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Sinfulcolors-Sugar sugar 2 rétegben
Zoya-Chyna 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Konad m60 és Mash-68 nyomdapaletták
Konad top coat




kedvenc piros lakkod?

26 megjegyzés :

  1. Chyna, Chyna, Chyna! Meg kellett volna vennem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz feltöltés Nailland,szerintem mindenképp csapj le rá.
      Én sokáig halogattam,hogy kipróbálom,ugye az üvegben extra csillámosnak hat,hát felkenve valami fantasztikus :) Ezerszer jobban csillog élőben.

      Törlés
  2. Az egész manikűr nagyon tetszik, de a mutatóujjad a legcukibb!

    VálaszTörlés
  3. A Sinfulcolors csodaszép és a minta is tetszik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) A Sinful tényleg jól sikerült darab :)

      Törlés
  4. A Chyna igazán szépséges lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon!! Kellemes csalódás ért :)

      Törlés
  5. Imádom natúron és nyomdázva is :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, tényleg igazi Mikulás manikűr! :)
    Az én kedvenc piros körömlakkom az OPI - Underneath the Mistletoe. Ahogy a neve is mutatja ez is nagyon ünnepi, igazi karácsonyi darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban,muszáj hangolódni a Karácsonyra :)
      Az Opi nekem is nagy kedvencem, talán az egyik legszebb Opi a készletemben :)

      Törlés
  7. A Chyna már olyan régóta van a kívánságlistámon, s most nagyon boldog vagyok, mert elvileg már úton van felém a nagy Amerikából... :)
    Jó lett a manikűr összességében is, de azért itt is a Chyna a leggyönyörűbb szerintem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,olastam a forumon :)
      De tényleg így van,ebben a manikűrben a tekintetet a Zoya vonzza,olyan szép,remélem élőben neked is tetszeni fog :)

      Törlés
  8. Fúúú most megfogtál! Minkét piros lakk csodálatos!!!
    A minta meg fantasztikusan mutat rajta.
    Mostani kedvenc EZ!

    VálaszTörlés
  9. A rénszarvasos minta nagyon cuki :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon cuki,de nem erre a körmömre kellett volna rakom....Így utólag....

      Törlés
  10. Valamiért nekem most minta nélkül az igazi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  11. Téli pulcsis mani :) De jó lett! Jövő héten lesz már karácsonyfátok? Hú, én is korábban fel szoktam díszíteni, hogy örüljön a család (főleg az égőknek), de azért inkább csak pár nappal előbb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt December 8 a Szeplőtlen fogantatás ünnepe,akkor kell a fát is felállítani.Egészen Január 6-ig,akkor van Vízkereszt,akkor kell lebontani -.elivileg január 6. olyan ünnep itt,mint december 6 otrthon,csak nem a Mikulás jön,hanem Boszorkány.Itt teljesen más szinte minden ünnep mint otthon,ugye katolikus (erősen ) ország lévén....
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm :)

      Törlés
    2. Pont azt szerettem volna megkérdezni, hogy hol szerzed be a Sinful lakkjaidat (konkrétan ezt a szép pirosat), de ebből világos, hogy nem Magyarországon:(
      A mutatóujjad annyira karácsony!!:)

      Törlés
    3. Sajnos otthon nincs Sinful,de ebay tuti találsz belőle :) Néha én is ott szoktam venni,amikor egy-két kinézett darabot nem találok itt :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!