2014. december 29., hétfő

Kaszinó


Sziasztok

Reggeli mellett azt beszéltük a párommal tegnap,hogy nagy valószínűséggel idén szilveszterkor nem a kaszinóban szórjuk a pénzünket.Nálunk e már szinte hagyomány,amióta együtt vagyunk,idén egyéb dolgok közbeszóltak...Sajnálom,mert egy évben egyszer megyünk kaszinóba.

Ekkor beugrott,hogy nekem van ilyen nyomdapalettám,és készítettem vele egy jó kis manikűrt.

Fehér alaplakkra vittem fel a színeket,egy átmenetet készítettem két zöld lakkal.
Az egyik a Sinfulcolors-Exotic green ,egy világos elénk krémes zöld,a körömvégrekre a Zoya-Hunter lakkja került,igazi katonai zöld.
A Zoya egyszerűen mesés,imádom az ilyen zöld árnyalatokat.
A gyűrűsujjamra a Zoya-Chita került fel,egy rétegben,ez sötétebb zöld teli ezüst csillámos homoklakk.

A minták közül nekem a rulettasztal a kedvencem :)








És egy régi kedvenc dalom osztom meg veletek :)





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Opi-Alpine snow
Zoya-Chita 1 rétegben
Zoya-Hunter
Sinfulcolors-Exotic green
Sminkszivacs
Cheeky CH39
Akrilfestékek
Konad top coat és fekete nyomdázólakk




kedvenc játékod? :)



16 megjegyzés :

  1. Konkrétan egy kaszinóba röpített a manikűröd, eszméletlen jó lett! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. A dalt nekem nem tudta lejátszani a laptopom.
    Csodás a mani, férjnek is mutattam (szoktam szép manikkal sokkolni), neki is tetszett, annyira szép a kivitelezés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Machine mouse-Játékos a zene :)
      örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  3. hát ez k... jó! :D nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Még soha nem voltam kaszinóban, de a filmek hangulatát át tudtad adni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Ez sajnos nem Las Vegas,de van nyügés :) Sok a Kinai,én jót szoktam szórakozni :)

      Törlés
  5. Ez fantasztikusan jó lett! (-: Igazi kaszinós hangulat, bár azt csak filmekről ismerem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszi :)
      (amúgy melyik opi lakkot választottad ?? )

      Törlés
    2. ;)
      First Class Desires a szín neve, a Gwen Stefani Holiday kollekció. Sötétlila alapban milliónyi arany szemcse, melytől majdnem feketének néz ki. ♥

      Törlés
  6. Szuper jó lett ez a manikűröd! Tényleg nagyon kaszinó hangulatú. Kár,hogy idén nem mentek,ez a mani nagyon passzolna és lehet szerencsét is hozott volna.:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!