2014. december 17., szerda

Kiko Real glare-Adrenaline ocean green és 383 Blu petrolio

Sziasztok


Mai poszt két főszereplője két Kiko lesz,alig vártam,hogy írhassak ezekről a lakkokról.
Hétvégén volt pár óra szabadidőm,amit azzal töltöttem,hogy maragrétára kezdtem felkenni a Kiko lakkjaim,így jobban kiigazodok a színek közt,talán így betudom azonosítani azt,amit nem próbáltam még.
Szóval a Real glare-03 Adrenalin ocean green akadt a kezembe,amit fel is kentem,egy nagyon szép homolakk kék bázisú zöld csillámos.
Eleinte elég szkeptikus voltam,nem hittem,hogy tetszeni fog magamon,illetve milyen lesz a száradása,általában a Kiko sand lakkok lassan száradnak.
Őszintén kellemesen csalódtam,két réteg elég volt belőle,gyorsan megszáradt,viszont egy dolog nem tetszett benne,hogy a körömvégemnél kicsit visszahúzodott a lakk.Ezt az újrekenés sem korrigálta.
A gyűrűsujjamra felkentem a 383-as Blu petrolio krémes kékes(zöld)lakkját.
A két szín nagyon jól megfér egymás mellett.




A gyűrűujjsamra egy sima egyszerű minta is került.








Összességében a Blu petrolio nagyon tetszik,különleges a színe,ahogy Real glare lakk is,viszont az árával nem vagyok kibékülve.
A lakk 5 euro volt,amit én személy szerint elég soknak találok,ha lesz lehetőségem veszek a másik színekből is,de csak és kizárólak akciósan.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Real glare-03 Adrenalin ocean green 2 rétegben
Kiko 383- Blu petrolio 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Bundle monster BM-211
Konad top coat






neked melyik kiko lakk tetszik? A krémes vagy a sand? Vagy mindkettő?



11 megjegyzés :

  1. Nagyon jól kiegészíti egymást a két szín! Talán a krém egy fokkal jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  2. szép ez a manikűr :) király ez a sand lakk!

    VálaszTörlés
  3. Petrolkék lakkom nekem is van, régen használtam. A csillámos nagyon szép, különleges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sand tényleg nagyon különleges :)
      A másikat még önmagában nem kentem fel...majd egy maniba mindenképp beiktatom...

      Törlés
  4. Az a csillámos/homoknak tűnő lakk nagyon nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is mindkettő nagyon tetszik! A Blu Petrolioval érdemes volna alkotni olyan manikűrt is, melyben nincs rajta nyomda. (-: Ez a manikűr viszont így jó, ahogyan van. ;)

    VálaszTörlés
  6. A legsötétebb képbe menthetetlenül beleszerettem *.*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a kiko sand lakk!
    A manikűr is nagyon szép lett a lakkok és a minta is jól passzolnak egymáshoz!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!