2014. december 8., hétfő

ManiCute-Csillogás


Sziasztok


Eltelt két hét,a lányokkal a mai témánk a Csillogás.
Ezer és egy ötletem volt,én csillámos fedőlakkban gondolkoztam,és a kellemest összekötöttem a hasznossal,egy téli manikűr lett a végre.
Alap egy színátmenet volt,kék természetesen,erre jött a csillámos fedőlakk.
A manikűr nem olyan lett mint gondoltam,viszont nem igazán volt kedvem újrakezdeni,szóval képzeljétek bele a sok-sok csillogást.



Erre jött a Miku és a szánkós minta :D








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 525, 386,336
Konad fehér,zöld nyomdázólakk
Sminkszivacs
SinfulColors-All about you
Cici&Sisi 02
W220
Konad top coat







18 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett, tetszik a színe. Nekem bevallom most mindenféle nyomdázás nélkül tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) nekem is nyomdázás nélkül tetszik :P

      Törlés
  2. Ismét gyönyörű lett az átmenet!
    Én oda képzeltem a csillogást!:D
    Nekem is mindig ez a bajom,hogy a képeken nem jön át mindig milyen szépen csillognak a glitterek.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos ez ilyen...lehet napfény kéne :)

      Törlés
  3. Csillog az és az átmenet is tetszik, meg még kék is...nem is kell több :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem most a nyomdázás előtti verzió tetszik jobban, de az viszont nagyon-nagyon. :)

    VálaszTörlés
  5. Az alap gyönyörű lett, viszont a nyomdázás most nem tetszik. Szerintem elnyomja az alatta lévő csodát...

    VálaszTörlés
  6. Annyira cuki a Mikulás! *-* Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Mesés lett, ez rá a legjobb szó! (-:

    VálaszTörlés
  8. Nahát, ismét kék manikűr :) Tegnap sütött a nap és nem is dolgoztam, hát meglepett, hogy csillog a lakkom, amit addig csak lámpafényben láttam. Ilyen idő van, sajna, de elhiszem, hogy csillog, nagyon tetszik, főleg, hogy átmenetes!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!