2014. december 18., csütörtök

Nicole by opi-Carrie'd away



Sziasztok



Nem vagyok arany körömlakk fan,viszont amikor ezt a lakkot megláttam,nem tudtam ellenállni neki.
Valamiért nagyon megfogott ez a csillámos csoda,tökéletes választás lehet karácsonyra,szóval ebben gondolkoztam,úgy voltam vele,egy top coatnak tökéletes lesz.

A lakk meglepő módon 2 rétegben tökéletesen fed,először azt hittem,hogy ez fedőlakk,aztán utánaolvastam,hogy önmagában felkenve is tökéletes.Már csak a felkenére várt.






Magamon nagyon tetszik ez a lakk,meglepő de igaz.Olyan szépen csillog a fényben,mint a karácsonyfa díszek,egyszerűen tökéletes!!!

Erre minta gyanánt Karácsonyit választottam.Az egész nem lett rossz,viszont személy szerint jobban tetszik csak önmagában a lakk. :)







Egyenrőle hezitálok,hogy Karácsonykor ezt viseljem vagy sem,egy hét múlva erre fény derül :)
Ez a lakk az Emag oldalon fent van,aki szemet vetett rá,még Karácsony előtt simán megérkezhet hozzá.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by opi- Carrie'd away 2 rétegben
Bm-407,Pueen38,Pueen42,Bm-H01,Bm-423
Konad fehér nyomdázólakk
Akrilfestékek
Konad top coat





kedveled az arany lakkokat?








18 megjegyzés :

  1. A csíkos mintával a legjobb, de mindenképpen nyomdázva tetszik, nekem túl sok lenne magában. Az a gyűrű remekül megy hozzá, imádom a nagy köveket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyűrűt én csináltam :) Egyik kedvenc kövem a Quarzo rutilato-keress rá ha érdekel :)
      2 éve volt hasonló lakkom,a CG- Angel wings,nagyon szép volt karácsonykor,és erre a lakkra emlékeztet :)

      Törlés
    2. Nem értek hozzá, de szép kő, meg a gyűrű is :) Olaszul egyáltalán nem tudok, csak amit a google-fordító lefordít :)

      Törlés
    3. Rutilkvarc a magyar neve :)
      "A rutilkvarcot a kristályt átszövő finom aranyfonalak miatt angyalhajkvarcnak is nevezik. Ősidők óra erős talizmánként használják, a „lélek megvilágosítója” néven is emlegetik. Kitisztítja az utunkat, mert felfedi a hibákat és a negatívvitást. Helyreállítja a rezgésszámot és a vitalitást. Ha a kezünkbe tartva megszólítjuk Melkizádek arkangyalt, és megkérjük rá, segítségével újjárendezi az energiatestünket, rendet teremt bennünk energetikai szinten."

      Törlés
    4. Köszi :) Igen, nagyon különleges kinézetre is, meg amit írnak róla, az is érdekes.

      Törlés
    5. egy nyaklánchoz volt ilyen kövem,de kettétörött.
      tettem ki róla képet : http://instagram.com/p/wR83Q_NqZz/?modal=true
      ami a gyűrűben van teljesen más,ennek arany színe van,a nyaklánhoz ami volt rózsaszín volt :)
      nagyon különleges ez a kő,annyira szép,hogy a természet ilyet képes alkotni.Engem ezek a dolgok nagyon le tudnak nyűgözni :)

      Törlés
  2. Na persze, hogy elszállt a hozzászólásom, azt írtam, hogy én is nézegettem köveket a neten, a nagy gömb alakúak különösen szépek, az instás is gyönyörű, kár, hogy eltörött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos hő érte,és elrepedt :)
      Amúgy van mindenféle formában,ugye olyan alakúra lehet vágatni amilyenre akarod,nekem a csepp alak tetszett :) Hát majd egyszer lesz másik.... :)

      Törlés
  3. A hüvelykujjad nagyon tetszik, a többi most annyira nem. De ez az arany lakk annak ellenére gyönyörű, hogy annyira nem rajongok az arany dolgokért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam :) Nem vagyok arany fan,de ebben van valami :)

      Törlés
  4. Nagyon szép manikűr. (-: Nekem ez most nyomdázva tetszik jobban, olyan szép, karácsonyi lett. (-: Én úgy gondolom, hogy Karácsonyra olyat fogsz készíteni, amit eddig nem. :D Legalábbis én szinte sosem csinálok még csak túl hasonlóakat sem, szerintem Te sem igazán. ;)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nyomdával és önmagában is tetszik!!!
    IMÁDOM az arany lakkokat!!!
    Nagy kedvencem most a China Glaze - I,M NOT LION árnyalata.

    VálaszTörlés
  6. Csodás! Ez az arany lakk nagyon bejön nekem is!:)
    A nyomda minták nagyon fainak lettek!
    Nekem is a csíkos minta tetszik nagyon rajta.:)

    VálaszTörlés
  7. De kis cuki lett. :) A rénszarvas annyira édes. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!