2014. december 4., csütörtök

P2-Lost in glitter-Get gorgeous!


Sziasztok



Így december elején nálam elég aktuálissá vált egy arany színű lakk felkenése.
Nem igazán kedvelem az arany lakkokat,úgy érzem az én bőrszínemhez nem illik,illetve néha túl giccsesnek érzem a mindennapokban.
Viszont ez a lakk teljesen elvarázsolt,a glitterek azok,amik különlegessé teszik.
A Lost in glitter egy glitter szériás állandó kollekció,sokat szoktam hezitálni glitteres lakk esetén,hisz' úgysem használnám minden nap,plusz leszedésnél sem igazán favorizálom,és ritkán kenem fel egy-egy lakk fölé,csak úgy.
Majd egy blogon láttam ezt,azt is olvastam róla,hogy 3 rétegben szépen fed,szóval nem volt menekvés,mindenképp kellett,így hamar ki is próbáltam.
Az alapszín ( sápadt ) arany,ebben sok-sok hexagonális glitter van,olyan holos hatása van a glittereknek,ami feldobja az egészet.
3 rétegben fedett,gyorsan száradt,annak ellenére,hogy a lakk folyós.
Viszont a végeredmény mindenért kárpótol.







Nyomdázni az új Bundle monster palettával nyomdáztam,ez volt az első minta amit mindenképp szerettem volna kipróbálni.
Ez a fajta minta létezik nail vinyl-ben,legalábbis ehhez hasonló,nekem nagyon tetszik a körmökön.
A párom amikor megnézte a makrós képet,azt mondta,olyan a lakk mintha kövek lennének benne,tényleg nagyon szép.
Érdekes,hogy neki is tetszett,általában elég kritikus egy-egy manikűrrel szemben. :D








Összességében elégedett vagyok ezzel a lakkal,nagyon örülök,hogy megvettem,enenk a szeriának lesz folytatása a blogon.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
P2-Lost in glitter-Get gorgeous! 3 rétegben
BM-602
Konad fekete lakk
Konad top coat





kedveled az arany lakkokat?



9 megjegyzés :

  1. Aranyat? Nem nagyon. Bár ez különleges, mintha tényleg kövek lennének benne és kiemelkednének a lakkból. A nyomda is pont elég rá, nem takarja el a csillogást. Az én páromnak minden szín tetszik, ha csillog. A fekete lakkomra csak fanyalgott, de mondom ez holos, a másikra meg: csillámos! Ja, akkor tetszik neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ahahhah.
      látnod kéne nálunk mi van :D Kérdezem sokszor tőle: szerinted ez milyen szín? A válasz: fúj :D
      Komolyan,napokig ezen nevetek,hogy fúj :D :D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a mani, úgy mindenestül fantasztikus.

    VálaszTörlés
  3. Kedvelem az arany lakkokat, de inkább a sárgásabb, sötétebb aranyat.
    Viszont ez is nagyon szép, a minta is tökéletesen illik hozzá. Tetszik, hogy ezúttal nem teljes körmös mintát választottál hozzá, hanem többet láttatsz a színből.
    Alig várom, hogy hozzám is megérkezzen ez a szett is a Bundle Monstertől (ha olyan gyorsak lesznek, mint az utolsó rendelésemkor, akkor még ideér karácsony előtt :D

    VálaszTörlés
  4. Önmagában nem tetszik a lakk, de ezzel a nyomdázással szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Nyomdázással nagyon bejövős :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a P2 lakk! Mostanában én is jobban vonzódom az arany lakkokhoz,lehet az ünnepek közeledte okozza.:)
    Csodásan mutat rajta a minta is.Szuper lett!:D

    VálaszTörlés
  7. Magasságos, ez valami elképesztően szép *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!