2014. december 6., szombat

Pink manikűr



Sziasztok



Mikulás hiányában egy nagyon cuki kis manikűrt hoztam.
Általában nekem a rózsaszínről az édesség,egy-egy csoki vagy cukorka csomagolása jut az eszembe,szóval ehhez illő manikűrt készítettem.
Két alaplakkot választottam,az egyik a Moyra Sugar sand lakkja,mégpedig a Wishing well.
Ez a lakk rajtam 3 rétegben fed,nagyon szép világos pink homoklakká szárad,lassú tempóban.
Mellé felkentem a Nicole by opi-At least i pink so lakkját,ez elvérezni látszott  a próbán.
Eleinte 2 rétegben sem fedte be a körmöm,elég folyós volt az állaga,viszont a harmadik réteg után,azért megnyugodtam,hogy nem a blogsale-n végzi majd.
Mindkétt lakk nagyon tetszik,egymás mellett különösen jól mutatnak.







Majd megszületett az ötelt,a reggeli kötelező kávé mellé felkerült egy pár fánk is a körmömre,de a tej sem hiányzohat a reggeli kávé mellé.
Én talán így jellemezném a reggelem,ébredés után ezeket a dolgokat részsítem előnyben-miután agyoncsaptam az ébresztőórám :D





Nálunk a mai nap nem ünnep,itt nem létezik a Miku december 6.-án :(:(,képzeletben megérkezett hozzám is a Miku,Rock and roll baby :)







Összességében nekem tetszik ez a manikűr,imádom a pink lakkokat-de ezt tudjátok nagyon jól-,viszont a Nicole kicsit csalódás volt,azt hittem 3 rétegnél azért jobb lesz a fedése.
A Moyra csupa pozitívum,egyszerűen imádom!!!



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Nicole by opi-At least i pink so 3 rétegben
Cici&sisi 10
Pueen30
Bm-614
Konad barna nyomdázólakk
Akrilfestékek
Konad top coat






hordanád ezt a manikűrt?
Neked mit hozott ma a Mikulás?


20 megjegyzés :

  1. nyaminyami, imádnivaló ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz! Megtetszett ez a homok lakk! A Moyrának is van hasonló rózsaszínje mint az OPI, az egész jól szárad.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a fánkok és a csokis kekszek, jó, hogy kiszínezted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) köszönöm :)

      Törlés
  4. Szia!

    Szép a manikűr!
    Megkérdezhetem, ezek a nyomdalemezek honnan rendelhetőek, esetleg hol lehet őket megvásárolni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      http://www.ebay.it/itm/Bundle-Monster-20pc-Nail-Art-Image-Manicure-Stamping-Plates-2014-CYO-Collection-/191405296054?pt=US_Nail_Care&hash=item2c90a509b6
      innen rendeltem,2 hét alatt itt volt. :)

      Törlés
    2. Nincs mit!
      Én is köszönöm! :)

      Törlés
    3. Ha esetleg megveszed a kollekciót,majd írd le a véleményed ha van kedved :) kíváncsi vagyok :)

      Törlés
    4. Mindenképpen! :)
      És... Ugyan nem akarok itt kellemetlenkedni ezzel, kérlek bocsáss meg érte!
      Dee... Ha van kedvetek, nézzetek be hozzám is, nemrég indult a blogom, de igyekszem. :)
      http://vickisz.blogspot.hu/
      És még egyszer elnézést kérek a linkelésért!

      Törlés
  5. Gyönyörűek ezek a lakkok, olyan hercegnősek együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg olyan :) van ilyen oldalam is,nem mindig csak a sötét dark :)

      Törlés
  6. Én is imádom a Moyra Wishing Well-jét:) Jól mutat ezzel a rózsaszínnel:)
    Nagyon cuki lett a manikűr:)

    VálaszTörlés
  7. Na ez nagyon 'cuki' lett!:D Tetszik a szín összeállítás a minta,minden!
    Ismét kedvenc!:D

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűű*-* Tökéletes karácsonyra!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  9. De aranyos lett :)
    Nekem mindkét lakk tetszik, ha 3 réteg, hát 3 réteg...
    Moyra homoklakkjából nekem a fehér és kék van meg, bár kicsit olyan nylonosnak érzem a Sugar Sand kollekciót.
    Az a cicás nyomdaminta irtó jó, lesz vele majd mani?

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!