2014. december 10., szerda

Vintage manikűr


Sziasztok



Egy vasárnap este eszembe jutott egy,régimódi manikűr.Pontok és a rózsa találkozása bennem ezt az érzést kelti.

Alaplakk a Nicole by opi-Stolen kisses lakkja lett,egy szép rószaszín-bíbor krémes alap,szürke-pink shimmer,sajnos 3 rétegben fed,elég csíkosan,viszont az összhatás kárpótol.
A lakk elég régi,így muszűj olt felhigítanom.
Magamon ez a szín tetszik,önmagában kevésébé,kicsit zavar,amikor egy lakkot csíkosnak látok.






Pár pötty illetve rózsa kíséretével lettem kész.
Az összhatás nekem tetszik,talán annyi bibi van benne,hogy a rózsákat csillogó nyomdázólakkal nyomdázta,nem sima feketével.
A lakkot felhigítottam a Seche restore-val,ez egy csoda!A lakk ugyanolyan lett mint régen volt,a minősége sem romlott!Odáig vagyok érte!!!!









Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Nicole by opi-Stolen kisses 3 rétegben
Konad fehér illetve Princess fekete nyomdázólakk
Moyou london Pro collection-10,Kitty collection-02
Akrilfesték-sárga és zöld
Konad top coat



elnyerte a tetszésed ez a manikűr?



10 megjegyzés :

  1. Mennyi hiányzik a lakkból :) A mani nem a stílusom, talán a sárga virág miatt, de objektíven szép lett, igényes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg :D Pont ezt néztem,amikor tettem fel a képeket.Talán első körben szereztem be ezt a lakkot,már elég régen :) Sokat használtam,jó színe van :)

      Törlés
  2. Naná, hogy elnyerte a tetszésem! :) Láttam csoportban is. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! Nagyon szép az alap lakk és a minta is.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!