2015. január 14., szerda

31 day challenge-17-A new techinque to you



Sziasztok


Huh meg ha meg háááá.:D
Ez a feladat okozta a legnagyobb fejtörést.Új techinka??? Nem tudom mit lehet még kitalálni? :D
Akkor eszembe jutott a gradient chevrons amit nem függőlegesen fogok megcsinálni,hanem vízszintesen.
A móka nem egyszerű,az eredmény szép,viszont a chevrons nem volt  a legjobb,így sajnos nem lett tökéletes a manikűr.
Az alapszín az Opi-You're so vanilla és mellé a Moyra-Angel dust lakkja került.
A Moyra-Angel dust nagyon szép fehér homoklakk,olyan mintha a frissen leesett hó csillámlana.A fedése elég gyér,rajtam még 3 rétegben is áttűnik a körömvégnél,szóval nem hiszem hogy híres barátok leszünk....




Az Opi-ra lila gradient került,vízszintesen.
Minden sorban felcseréltem a két színt,így még trökkösebb lett az egész.





Nekem tetszik ez a techinka,kell kis idő hozzá,egy jó szuper alaplakk,és némi türelem.Szerintem a középső ujjam lett a legszebb,ott szépen látszik az átmenet.
A Moyra sajnos nem lesz kedvencem,ezt már írtam fent,pedig nagyon szép kis lakk ez.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-You're so vanilla 3 rétegben
Moyra-Angel dust 3 rétegben
Chevrons-Bornprettystore
Kiko 330 és 315 lakkja
Diy gyűrű-Nfu51 alaplakkal
Opi-top coat





neked tetszik ez a technika?



18 megjegyzés :

  1. Na, ezt meg sem próbálom :) Gyönyörű lett, szépek a színek egyesével is. A Moyra talán fehér alappal működhet, nekem is átlátszik 3 réteg után is a körömvégem vele.
    A gyűrű is csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nem szeretek ennyire sokat bajlódni egy lakkal......Gondoltam a fehér alapra,de nekem ez már sok lenne.Szóval nagy valószínűséggel megválok majd tőle :)

      Törlés
  2. Hűűűű, ez valami eszméletlen jól néz ki! *o*

    VálaszTörlés
  3. Wow, ez igazán látványos manikűr lett! :)
    Vannak ilyen chevron matricáim, de még lusta voltam kipróbálni őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet itt az ideje :D Ha bornpretty-s akkor kicsit ügyeskedni kell vele,mert a végét nehéz szétválasztani :)

      Törlés
  4. gyönyörű lett :) moyra nekem is megvan, mondjuk nem sokat használtam eddig, viszont gyönyörű.... nem is emlékeztem a rossz fedésére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtam elég gyenge szegény :) Szépnek szép az biztos :)

      Törlés
  5. Nagyon ügyes vagy, szuper lett!

    VálaszTörlés
  6. Nekem most leginkább a gyűrű keltette fel a figyelmem, de a lakkozás is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D A gyűrű egyik kedvencem.Nagyon szép ez a nfu lakk.

      Törlés
  7. Nagyon jó lett! Ehhez aztán kell türelem, én sosem mernék nekiállni. (-: A Moyra tényleg szép, kár érte, hogy átlátszó. Azt hiszem, én valamilyen nyomdamintával terelném el a figyelmet a tökéletlenségéről. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát őszintén nem midnig szeretek sand lakkra nyomdázni.De lehet jót tenne neki valami minta :D

      Törlés
    2. Én is csak egyszer-kétszer próbáltam. Előbb azt hittem nem is lehet, de meglepődtem, hogy igen. (-:

      Törlés
  8. Gyönyörű lett! Megérte a fáradozást!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!