2015. január 29., csütörtök

Framed nails

Sziasztok


Moyra Sea salt lakkok elég régóta a birtokomban vannak,de egyenlőre hanyagoltam őket.
Egyik este eszembe jutott,hogy a Summer storm lakkja és septében fel is kentem.kíváncsi voltam mi volt ez a nagy vihar körülötte.

A Moyra sea salt kollekciója szerintem nagyon jóra sikerült,a lakkokban ezer és millió csillám úszik,ami felkenés után sem süllyed bele a felvitt körömlakkba.
Mellé a Zoya-Purity lakkja került és a nyomdázás,plusz egy kics csavar.

Mivel a posztnak a Framed nails címet adtam,nem is véletlenül,számomra egy elég új és izgalmas techinkát próbáltam alkalmazni a manikűrön.
Nos, a Google az ember jó barátja tud lenni,ezer és millió frame nails született már,szóval nem nehéz ellesni pár ötletet,egy csodáa manikűrt itt láttam és ez szolgált alapul.
Ezek a keretes minták szerintem érdekesek,de nagyon elegánsnak hatnak,ha szépen vannak megcsinálva.

Az biztos,hogy az egész nem egyszerű,nem vagyok tökéletes,szóval a manikűr sem lett tökéletes.Mégis azt mondom, elsőre azért ez vállalható,lehetne jobb is,de gyakorlat teszi a mestert.

A Summer storm a kis illetve a mutató ujjamra került,a többire a Purity,amire kevert Konad lakkokkal nyomdáztam,azt szerettem volna,hogy a minta színe hasonló a Moyra lakkéhoz.
Utána egy ecsettel készítettem el a keretet,hát nem egyszerű az egész.Körbe glitterrel díszítettem a keretet,majd fixáltam fedőlakkal.








Nekem tetszik ez a manikűr,elsőre azért hordató ez.A Moyra lakkja fenomenális,egyszerűen imádom!!!



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Moyra Sea salt-Summer storm 2 rétegben
Zoya-Purity 2 rétegben
Pueen 13 nyomdapaletta mintája
Konad piros és fekete kevert lakk
Glitter
Akrilfesték
Konad top coat






neked hogy tetszik ez a manikűr?






14 megjegyzés :

  1. Úristen, ez mennyire jól néz már ki!

    VálaszTörlés
  2. jaj nagyon tetszik, ezt a málnás lakkot be kell szereznem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A Moyra nagyon szép,nem fogod megbánni :)

      Törlés
  3. Kétszer kell megnézni, mire felfogom a látványt :) Nagyon szépen sikerült!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vagány lett! (-: Szépen összehoztad, nagyon tetszik. A Sea Salt lakkok pedig valóban nagyon jók, bár nekem ez a szín pont nincs meg. (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, az a Sea Salt különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Lenyűgöző milyen szépeket alkotsz, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. azta!!!!! csodálatos lett ez a manikűr, imádom!!! eddig hidegen hagytak ezek a moyrák, de a te körmeiden olyan gyönyörűen mutat minden, hogy rögtön meg akarom venni :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!