2015. január 9., péntek

Keep calm and polish on!

Sziasztok


Egyik este ezen a héten,általam eléggé elfelejtett lakk került a kezembe.A lakkot saját dobozában tárolom,a szemem sohasem akad meg azon a lakkon,ami a dobozában van-mekkora hiba!!!!
Bánom,hogy nem kentem fel előbb is,olyan szép ez a szín,hogy kár volt mellőzni.
Nos, a Dior-Minut lakk 2013 télen került hozzám,azóta talán egyszer ha felkentem újra.
Sötétbordó alapban millió arany micro glitter van,talán ez a lakk különlegessége,hátránya,hogy marha nehéz lakkozni szépen a mini ecsettel és a kis nyomi kupakkal.
Sajnos nekem nem áll kézre,akkor sem,ha már gyakorlott lakkozónak vallom magam.Kis rásegítéssel lesz a lakkozás tökéletes.
Maga a lakk gyorsan szárad,és két réteget használtam,az első eléggé foltos maradt.




Az erre megálmodott minta nekem nagyon tetszik,talán a Bundle monster CYO 2014-es kollekcióból ez a paletta az abszolút kedvencem.
Jelen esetben nem fehér nyomdázólakkot használtam,egy világoszöldet,sokkal jobban tetszik mint a fehér.
Bevallom töredelmesen,a fekete és a fehér nyomdázólakk az,ami nálam abszolút fogyóeszköz,olyan szinten,hogy a hajam tépem.
A kollekciómban számos világos nyomdázólakk van,de rejtély,miért nem használom őket...??!!







Összességében jó kis lakk ez,az ára az egyetlen ami taszító lehet,kis színes mintával kifejezetten tetszett.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Dir-Minuit két rétegben
Bundle monster-BM-619
Konad zöld nyomdázólakk
Akrilfestékek
Konad top coat




kedveled az ilyen színű lakkokat?




17 megjegyzés :

  1. Ez a nyomda annyira jó!!!! Szívesen elfogadnék egy Dior lakkot, elnézegetném a polcon ezt a szép üvegcsét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) előbb-utóbb csak összejön!

      Törlés
  2. Tetszik nagyon ez a manikűr is, bár az alaplakk színe nekem nem eléggé lilás (jobban örültem volna a megjelenésekor, hogy ha a chanel taboora hasonlít), és a kis lakkos üvegeket is biztosan más színűekre festettem volna, de erről már beszéltünk, hogy én a sárgát, és a narancsot nem annyira szeretem :)

    Ettől függetlenül nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, a minta nagyon jól feldobja. :)
    Viszont én még mindig tartom az álláspontom, hogy a high-end lakkok nem érik meg az árukat. Sokszor egy Chanel vagy Dior lakk sokkal hétköznapibb és silányabb minőségű mint akár egy töredékébe kerülő OPI vagy China Glaze. És a MAC lakkokról már nem is beszélve, azok botrányosan rosszak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére ezt a lakkot kaptam.Van azért határ nálam is,saját pénzből nem hiszem,hogy megvettem volna.Szép meg minden,de a csicsa viszi a prímet.Mellesleg hasonló-ha nem szebb -lakkom van, 2,50 euro volt- Sinfulcolors.... :D

      Törlés
  4. Hű, nagyon nagyon tetszik a lakk színe! :) És a nyomda, valami csodálatos lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ennek a lakknak a színe! (-: Én is elfogadnám. (-: Persze Dior lakkom nem lesz soha, mert sajnálnám rá a pénzt, inkább valami dupe. A minta is nagyon aranyos, bár ez esetben én sajnáltam volna minden ujjamon elrejteni e csodás lakkot.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok esélyt én sem látok a vásárlására. :) Mondjuk,soha ne mond,hogy soha :)

      Törlés
  6. Csodaszép a lakk, de a minta nekem most nem jön be.

    VálaszTörlés
  7. A lakk szép, az üveg szép, na de elképzeltem, hogy ezzel hogy lehet lakkozni...Nagyon vidám ez a lakküveges manikűr :)

    VálaszTörlés
  8. ...és remek, hogy kifért a szöveges minta :)

    VálaszTörlés
  9. Igazi lakkmániásoknak való manikűr!:D
    Nagyon szuperül néz ki!

    VálaszTörlés
  10. Szupi lett. :D BPS-nek is van egy hasonló lemeze, amin ilyen minták is vannak, én azzal szemezek. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!