2015. január 16., péntek

Kiko-So stylish kollekció és Blush teszt



Sziasztok


Egy nagyon szuper kollekciót hoztam,ebből egy lakkot ma már be is mutatok nektek.
A Kiko-So stylish a Haute punk 2014-es Karis kollekció részeként jelent meg.
Bevallom amikor először megláttam az üzletben,eldöntöttem,hogy nekem kell,egyetlen visszatartó ereje az ára volt. Itthon rákerestem a neten,pár swatchra,akkor kicsit elment tőle  a kedvem....Végül döntött az ész,hogy annak ellenére,hogy olasz blogokon leszólták,nekem kell,hogy a saját körmömön teszteljem.

20 euro nem sok 8 lakkért-persze ez részletkérdés-akkor eldöntöttem,hogy majd a januári akciók keretein belül fogom megvenni.
Online kb. 1 nap alatt sold out lett,el is tűnt az oldalról,szóval akkor már kevés esélyt láttam,hogy kipróbálhassam.
Rövidre fogva,hétfőn 7 üzletben voltam,6-ban nem volt,majd a legutolsó kis eldugott üzletben találtam!Féláron volt,plusz van már pontgyűjtési lehetőség a Kikonál,illetve a regizés után a boltban 10% plusz lejön az általad választott termékből.Valljuk be nagyon jó áron kaptam meg:)


A kollekció 8 lakkot tartalmaz,10ml-esek,egy arany kicsit punk,rock szegecses dobozban,amit kíhúzva tárulnak elénk a lakkok.
Maga a doboz igazi ujjlenyomat gyűjtő,kár érte,mert igazán sikkes.






Egyetlen amit hiányolok,hogy a lakkok nevei nincsenek feltűntetve,erre külön rákerestem neten.
Az üvegek alján csak számok vannak :(

A lakkok nevei balról:

01 Blush
02 Mauve
03 Taupe
04 Rouge noir
05 Garnet red
06 Apple red
07 Orchid
08 Blu ultramarine


8 igazán kellemes színt választottak a kollekcióba,szinte minden évszakhoz találunk benne a fogunkra valót.
Balról kezdem el a lakkok tesztelését,elsőnek a legvilágosabbat kentem fel,ugye ez a 01-es a sorban.
Talán jó is volt ezzel kezdeni,itt már kiderült,hogy mennyire lesznek jók ezek a lakkok,fedésügyileg mindenképp.
Az ecsete normális,vékony,és hosszúkás,jól lehet vele lakkozni.
A lakk állaga elég sűrű,és gél finishez hasonlítanám.Meglepően gyorsan megszáradt a két réteg,ami elég volt a tökéletes fedéshez.
Színe nagyon szép,egy világos púderszín,enyhén rózsaszínes.






Színes nyomdamintát választottam rá,de szerintem nyomdaminta nélkül is tökéletes.







Nos összességében kiállta az első próbát,a lakk tökéletes,alig várom,hogy a többit is kipróbáljam.
Nekem tetszik ez a púderszín,kellemes,ilyen színem van már a kollekciómban,de nem két réteges.Szóval nálam ez a lakk abszolút 10 pont!!!




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Kiko-So stylish-01 Blush 2 rétegben
Konad színes nyomdázólakkok
Héhé 049 nyomdapaletta
Kiko top coat




tetszik ez a kollekció illetve a manikűr?





17 megjegyzés :

  1. Szerintem ezek nagyon jó, biztonsági színek, mert egyik sem szélsőséges, ha meg ez a világos is ilyen könnyen kezelhető, akkor talán a többi is. Mindenképpen megérte az árát, nagyon mutatós a kis dobozban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sorsdöntő a világos lakk :D ha az nem fed,akkor a többei sem fog,alapon ezek tuti jók lesznek.
      Sokkal jobbak ezek a lakkok,mint az állandó kollekciós színek,sokkal fényesebbre száradnak :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik!
    A nyomdapaletta is. Megkérdezhetem, hol és mennyiért lehet megvásárolni?

    VálaszTörlés
  3. Világos is krémes is és még jól is fed... mi kell még a magunkfajtának? Még több ilyen szépség :) Gyönyörű szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így tökéletes :)
      Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lakk! Ha lesz kedved, mutasd meg a többit is, kíváncsivá tettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Mindenképp,remélem hamarosan mindegyikre sort kerítek. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép kis készlet, itthon is lehetne ilyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos előbb-utóbb lesz Kiko otthon :)

      Törlés
  6. Szerintem is nagyon megérte az árát főleg így akciósan. (-: Ez a világos szín pedig mesés. Nekem van már otthon ebből a színből hátom féle márka, köztük egy OPI is, és egyik sem fed, még négy rétegben sem, és ráadásul úgy már soha meg nem száradó..... Nyomdázva is nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd,nekem is van,és semmilyen a fedése :(
      Azt észrevettem,hogy lakkok terén nagyon szuper lett a Kiko -szerencsére- :)

      Törlés
  7. Nagyon szép púderes szín. Mintával,pedig tökéletes lett!:)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a mani és az előző is, csodaszép mintái vannak ennek a lemeznek! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!